site stats

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

ANOTIMPURILE INIMII...

















A fost odata,
O asemanare,
Intre un mugur neinflorit
Si mine...
Asemanarea nestiuta...
Nici unul,
Nici altul,
Nu am crezut...

Ai crezut vreodata
Ca Marele Inselator,
Timpul,
Se poate scurge
Astfel incat
Viitorul nesigur
De acum o secunda
Sa devina trecut?

Ai crezut vreodata
Ca vom fi
Atat de batrani
Incat
Sa ne amintim
Iubirea
Din zile
Ce demult s-au pierdut?

Nu te-am crezut
Primavara,
Cand spuneai,
Ca exista
O toamna...
Nu te-am crezut...
Ai plecat, si apoi,
Ai lipsit toata vara...

Uite acum...
Vine si iarna.
In cateva
Clipe.
Iar eu inca sunt,
Uimit de uimire...
Sunt si treaz...
Si nauc...

Ajuta-ma tu,
Caci vreau sa insel
Timpul.
Cu tine.
Vreau sa aud,
Doar odata
Cum imi spui
"Te iubesc"...

Ai crezut vreodata
Ca Marele Inselator,
Timpul,
Se poate scurge
Astfel incat
Viitorul nesigur
De acum o secunda
Sa devina trecut?
Spune-mi...
Cu-adevarat ai crezut?!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: