site stats

miercuri, 18 noiembrie 2009

Punctul 8

`Geaba.
Nu ma pot abtine.
Imi place Crin.
Antonescu.
Azi a fost la Timisoara.
Ar fi primul presedinte.
Care nu a fost membru P.C.R.
Dupa 20 de ani...
Proclamatia de la Timisoara.
Si faimosul ei punct 8.
Adica fara fosti activisti de P.C.R.
Nu se dorea ostracizarea lor.
Ci doar indepartarea lor de la putere.
Timp de 10 ani.

***

Chiar...
Oare cum ar fi aratat Romania azi?
Fara Iliescu?
Mai ales fara Iliescu...
Initiatorul intregii tiganii.
Uitam.
Desi stim.
E mai usor sa darami o casa.
Decat sa construiesti una.
Iliescu si gashka au demolat 10 ani.
Au venit mai apoi altii.
Si au demolat.
20 de ani de demolare.
Cat ne-ar trebui sa ne revenim?
Un calcul facut prin analogie.
Daram o casa intr-o zi.
De facut o fac in 30.
Minimum.
Calculez simplu si rapid.
Brrr...
600 de ani?!!
Nu am sa fiu atat de pesimist.
Cred ca 40 de ani e mai realist.
Chiar si asa.
Nu va fi bine.
Nu in timpul vietii mele.

***

Candidati paraleli.
Fara sansa.
Un tigan printre ei.
Ura si la gara!
Nemaipomenite vremuri.
Au murit multi pentru ele.
Tremura pamantul mormintelor.
Scrasnesc sicriele eroilor de atunci.
Avem deci un marinar.
Un prostanac.
Si un profesor.
Si cativa lilieci rataciti.
(Vorba unui prieten).

***

`Geaba...
Imi place Crin.
Are un discurs nou.
Orice ar zice carcotasii de meserie.
Un pas mic inainte.
Totusi.
Un pas inainte.
Trebuie sa fiu pragmatic.
Nu am o solutie alternativa.
Nu acum imediat.
Crin Antonescu.
E un om care a trecut prin multe.
A vazut moartea cumplita si fara mila.
Ar trebui sa aibe si un pic de inima.
Nu doar un contor de bani.
Sigur ca in jurul lui leviteaza.
Oameni vizibili.
Si invizibili.
Si rai.
Si buni.
Sper ca stie ce face.
Sper ca si poate face.
Pentru ca eu il votez duminca...

Un comentariu:

  1. http://www.manuelladreamer2.blogspot.com/

    citeşte şi articolul meu! :) lasă-mi un răspuns

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: