site stats

miercuri, 27 iunie 2012

POEZIA IUBIRII










Va apare un volum de poezii in luna august... "Poezia iubirii"... Daca mi-ar fi spus cineva atunci cand am inceput blogul acesta ca voi ajunge sa vad scrierile mele intr-un volum tiparit i-as fi spus sa nu mai manance de pe jos, stricat sau ciuperci otravitoare... Pentru ca as fi crezut ca sunt luat peste picior... Eu vroiam doar sa mai scap de presiunile interne... Si astazi sunt convins ca a fost o buna terapie...  Ceea ce am scris m-a ajutat sa ma regasesc. Sa redevin eu...

Si totusi acest neasteptat s-a intamplat. Nu pot decat sa ii multumesc lui Eli Gilcescu, cea care mi-a acordat atentia ei  si m-a impins putintel de la spate ca sa fac ceea ce trebuie... Asa am ajuns eu, cel care se ascunde dupa sute de straturi si care si-a construit un zid de aparare impotriva mojiciei sa am cateva poezii publicate intr-un volum laolalta cu alti autori, dintre care, dupa ce am citit cateva din poeziilelor, ma simt cel mai putin talentat...

Sunt fericit. Ca un copil mic. Mai sus, in fotografie aveti coperta volumului... Cine stie, poate intr-o zi intr-o librarie il veti vedea si va veti aminti de ceea ce ati citit acum... Aveti mai jos unul dintre textele ce sunt cuprinse in aceasta carte... Culmea, desi muzica este viata mea de mai bine de 30 de ani, nu am inregistrat niciodata nimic profesional, in studio, si iata acum am o surpriza de proportii... Si inca una placuta... Desigur, randurile de mai jos au avut si o muza... Ea stie ca este ea... Voi nu trebuie sa stiti cine ce si cum...

O femeie letala


Este sigur ca imi placi
Si stiu ce poti sa-mi faci
M-au avertizat vecinii tai
Intr-o seara...
Dar nu pot sa ma opresc
Si simt ca ma topesc
Ce febra m-a cuprins
E o lupta total inegala
Nu cred ca intamplator
Cand esti la telefon
Vorbesti in soapta, te feresti
Situatia-i clara...
Si trebuie sa-ncerc
Cumva sa ma opresc
Sa rezist cand ma ataci
Asta nu este o treaba usoara

Ma arunci pe jos
Apoi ma faci sa plutesc
Dintr-o data esti grabita
Simt ca innebunesc
Esti o femeie totala…

Sunt super agitat
Ma mir ca n-am uitat
Sa respir si inca stiu sa spun
Cum ma cheama...
Cred ca jocul n-are rost
Nu vreau sa fiu un fost
Viata mea s-a transformat
Intr-o treaba total anormala

Nu pot fi cu tine
Stiu ce trebuie sa fac
Ceva imi spune sa m-opresc
Altfel sunt terminat
Esti o femeie mortala…

Nu vreau sa ma cauti
Nu vreau sa ascult
Ce vrei sa-mi spui
Trebuie sa te uit
Esti o femeie totala…
Esti o femeie mortala…
O femeie letala… 
Da… Da…

Un comentariu:

  1. Slabiciuni letale, alaturi de femei fatale,
    Slabiciuni mortale, alaturi de femei totale. (©Ss)

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: