site stats

marți, 6 aprilie 2010

SURPRIZE, SURPRIZE...

















Gata... dimineata plec spre Bucuresti... Abia astept... S-ar putea ca aceasta saptamana sa imi ofere si cateva surprize... Asa am fost anuntat... Una cred ca am sa mi-o fac chiar eu. Mie insumi...

Acum si cu surprizele astea... Sunt de doua feluri... Aceasta este nenorocirea... Adica cele doua feluri sunt: surprize placute si surprize neplacute... Sa vedem... Mi se spune ca mi s-au pregatit doar surprize placute... Dar nu toti oamenii sunt la fel...

Ce e placut pentru unii poate fi neplacut pentru altii...Si uite tot asa gandindu=ma realizez de ce romanilor le e frica de schimbare... E vorba despre natura omului si a surprizei care aduc schimbarea...

Sunt carcotas, stiu... Dar in clipa aceasta mi se pare amuzant faptul ca probabil unii oameni au gandit sa imi faca niste surprize iar eu stau si ma intreb ca vaca ce fel de surprize sunt...Urata tara daca traiesti de o viata in ea...

Ghinion... M-am nascut in Romania... Este tara mea... Aici am radacinile... Si astea nu le poti lua cu tine oriunde in lume... De obicei le lasi acasa... In plus noi romanii avem un soi de atractie fatala, aproape masochista pentru tara aceasta...

O fi de vina presiunea atmosferica... Sau faptul ca ne-am nascut langa Carpati... Din nefericire...
Oricum ar fi eu sunt bucuros... Maine, pardon, azi (ca e trecut de miezul noptii), plec inspre Bucuresti... Via Targu-Jiu...

In ceea ce priveste surpriza pe care vreau sa mi-o fac singur este sa imi incalc o promisiune veche si sa ma duc intr-un weekend la Spice... Asa, de distractie... Si pentru indepartarea spiritelor malefice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: