site stats

joi, 11 noiembrie 2010

FEMEI SI PERETI...

















Mintea mea se zbate de colo-colo... Din lipsa de idei... De parca am golit sistemul de toate gandurile... Sau poate ca am dat un "restart"... Un singur lucru ma nedumereste in clipa asta...

Care o fi treaba cu femeile si peretii? Adica, toate femeile au poze cu palmele sprijinite de perete, podea sau obiecte ce se sprijina pe ele... Cu capul dat pe spate, sau aplecat intr-o parte, intotdeauna privind spre tine sau in directie total opusa dar mereu zambind provocator... Un zambet ademenitor... Jumatate angelic, jumatate malefic...

Fotografiile acestea nu vin dintr-un anumit mediu social... Nu provin de la un esantion cu mai multa sau mai putina educatie... Atitudinea aceasta este universal valabila...

De aceea ma intreb care o fi legatura dintre femei si pereti... Ma rog dintre femeie si un punct de sprijin in Univers... De ce au nevoie de atitudinea aceea in care soldurile sunt scoase in evidenta...

Nu cred ca s-au pus toate de acord ca aceasta este strategia cea mai potrivita pentru a ademeni posibilele victime... Cred ca ele stiu ce au de facut... Genetic... Din nastere...

Si vorba unui prieten: noi, barbatii, spre deosebire de ele, habar nu avem ce isi doresc... Ne duelam, iscam razboaie, ne suim pe munti dar de inteles tot nu intelegem nimic despre ele...

Nu as vrea sa le inteleg insa... Pentru ca atunci mi-as pierde interesul... Mi-ar place insa sa pot din cand in cand stapani arta de a le tine in frau... Ca sa putem trai fericiti pana la adanci batranete...

Dar asta nu mi s-a intamplat inca... Asa ca acum, pot simti pe deplin si frumusetea si serenitatea singuratatii... Bat campii desigur... Dar trebuia sa imi scot ideea aceasta din cap... Oare care o fi treaba cu femeile si peretii? Nu de alta dar poate e mai avantajoasa alta stare de agregare...

Un comentariu:

  1. Domnule, fiecare vinde ce are. Triumful feminismului a fost vanzarea sexului, nelimitat de morala sau societate. Ce ar fi daca orice barbat si-ar exhiba dreptul de-a se culca cu exact atitea femei dispuse sa o faca cu el, doar pentru ca are penis?
    "Sister are doin' this for themselves". Cunosti figura, nu? Consider ca o femeie inteligenta nu are nevoie de sex pentru a se dovedi "femeie". Si ca sexul e o chestie mult mai privata decit ar dori unele persoane care NU pot miza pe altceva. "Fututul" e o chestie la care avem dreptul toti. Ciudat, dar doar femeile au simtit nevoia de exhibitionism la asta. Politica, pina si in asta...
    Societatea umana e bolnava...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: