site stats

miercuri, 24 noiembrie 2010

VIOL SI MASOCHISM...









De astazi inainte restrictionez cuvantul "prieten"... Numarul meu de cunostinte va spori inseamna... Nu simtitor insa... Cunostinte am foarte multe... Pe masura ce trece timpul vietii realizez ca am din ce in ce mai putin prieteni...

Exista un set de criterii de selectie si nu voi mai indoi sistemul de referinta doar ca sa mai incapa unul in plus... Experienta imi spune ca este doar o agonie prelungita sa tot oferi prietenie unor oameni care au nevoie doar sa se simta superiori folosindu-se de bunul tau simt si apeland la cuvantul "prietenie" ca sa te reduca la tacere chiar si atunci cand ai dreptate... Acesti indivizi nu au nici un fel de empatie si nici macar nu incearca sa te inteleaga, orbiti fiind de egoul propriu...

Nu am sa inteleg in ruptul capului cum gandesc romanii... E ca si cu femeile... Le vezi, le vorbesti, cateodata le si iubesti (de obicei pe cele care nu ar trebui) dar niciodata nu le intelegi... Nu pot sa inteleg cum de avem in Romania tineri batrani deja la 30 de ani... Nu pot sa inteleg cum de isi permite cineva sa creada ca daca a deveniot de curand parinte este brusc mai destept si le stie pe toate...

OK... Ne-am cunoscut candva... Demult... Ar fi trebuit sa cladim o relatie pe respectul si admiratia recipropca... In loc de acestea eu am facut eforturi ca sa trec peste toate ironiile, peste toate micile impunsaturi, ca sa tac chiar si atunci cand stiam ca sunt indreptatit sa vorbesc... Presupun ca si de partea celalata ar putea fi ceva obiectii dar daca tineti cont de faptul ca, in astfel de cazuri eu doar reactionez la actiunile altora... Multi se mira acum: "nu te stiam asa!"... Sau "mai da` ce cocos te-ai facut"... Adicatelea cum? Inainte ma stiati altfel? mai prost, Mai slab de inger? Mai gaina? Cum?!!

Pot accepta si inghiti multe din dragoste pentru oameni... Dar pentru numele lui Dumnezeu, in ruptul capului nu voi accepta in preajma mea oameni degenerati si care din prostie sau din interes isi vantura cu fala si neghiobie masochismul prin fata ochilor mei... Vorbind de masochism poate ca v-am speriat... Foarte bine! Inca nu am terminat...

Ce altceva poate sa fie decat masochism atunci cand tu, victima a violurilor repetate te intorci sa ii ceri violatorului sa o mai faca odata pentru ca a fost mai bine atunci cu el?!! Nu este asta masochism?!! Este, nu-i asa? Ei... Inchipuiti-va acum in rolul violatorului gasca reunita a celor din PSD, PC si Crin Antonescu, iar in rolul victimei acea mai-putin-de-jumatate imbecila a populatiei din Romania care i-ar vota inca si astazi...

Dupa atatia morti in 1989, majoritatea dupa fuga lui Ceausescu, dupa mortii, ranitii si violurile din timpul mineriadelor ce ne-au facut de rusinea lumii in 1990, dupa furturile la o scara nemaintalnita, incepand cu rezerva valutara a Romaniei si terminand cu ultimul cui dintr-o fabrica ridicata in vremurtile comuniste, dupa toate astea si inca multe altele din 1989 incoace, iata, o parte dintre victime cer sa mai fie violate odata...

Doar ca sa le spun inca o data - pentru a cata oara?!! - "v-am zis eu", i-as lasa in voia mintii lor, atat cat exista ea... Multa nu e... Si cata e, este prea putin educata... Am o problema insa... Daca ii las vom fi violati si cei care am vrut si cei care nu am vrut... Din nou!!! Vom fi legati de maini si de picioare in astfel de pozitii incat violatorii sa nu trebuiasca nici macar sa depuna eforul de a intra in erectie...

Mare dreptate avea Eminescu... Ar trebui un Tepes inca o data... Sa dea foc nu numai la puscarie cat mai ales la casa de nebuni... Si casa de nebuni este orice asezamant in care mai zace cate un mare cugetator ce viseaza la Marele Viol... Si la nebunii care au fetisuri din acestea masochiste...

Unii fosti violati viseaza in secret sa ajunga din victime calai... Ca sa isi poata inmuia si ei madularul, pana la prasele, in amaratul asta de popor... Si astfel sa traiasca macar putin mai bine... Acestia sunt numiti in termeni populari si "curve"... Ei de fapt sunt doar niste amarati slabi de inger... Cei puternici s-au insanatosit la cap si au invatat din ceea ce li s-a intamplat...

Nu va mintiti voi, aceia care credeti ca PSD, PC, Crin Antonescu sau careva dintre satelitii lor va vor face binele dupa ce v-au siluit aproape douazeci de ani... Sunteti ori prosti, ori surzi si orbi, ori curve... Da, da... Nu trebuie sa va frecati la ochi... Ati citit bine... De aceea eu imi re-evaluez lista de prieteni... Nu inseamna ca o sa dau pe vreunul la o parte din viata mea... Dar nici nu o sa plang dupa cei care vor sa se retraga din noua intelegere...

Pur si simplu am sa tratez pe fiecare dupa cum s-a pozitionat el insusi in raport cu sistemul de referinta pe care mi l-am ales, si care, apropos, este personal si secret... Unii vor deveni niste simple cunostinte si nu am sa mai pun atata patima in discutiile cu ei. Astfel imi va fi mai usor sa ii pun la locul ce li se cuvine in raport cu persoana mea...

Din cate deduc toleranta mea fata de prostie inca este prea mare... Trebuie sa iau masuri... Urgent... Cu ceilati totul va ramane cum a fost...Ba inca si mai bine, din moment ce nu trebuie sa imi consum energia inutil... E ca si cum as strica orzul pe gaste sau as arunca margaritare la porci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: