site stats

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

MOR DOAR ODATA... (revizuit si intregit)















Mor doar odata,
Dureaza atat de mult...
Tu? Ai timp de iubiri, de tradari
Dar n-ai timp sa m-asculti...

Iti las tie lumea
Ca sa poti incapea
Eu mor doar o data...
M-am ascuns undeva

Vorbim tot mai mult,
Spunem tot mai putin...
Iubim sa uram
Si uram sa iubim

Tu, eu... Murim doar odata
Dar simt umbra ta.
Criminala, geloasa...
Pe umbra mea.

Mor doar odata.
De ma-ntrebi, pentru mine
Muritul in viata
Dureaza prea mult
Avem timp pentru toate
Dar tot nu-i destul...

Tu vrei mai mult aer
Eu?
Vreau mai mult Univers
Din ce vezi
Ca tine
In jur
Nimic nu-i mai bun...

Deci te rog...
Ai rabdare...
Doar putin...
Pana mor...
Cer prea mult?

Caci mor doar odata
Si ce poate
Sa insemne
O viata?
Un fulger!
E totul...
Sau nimicul profund...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: