site stats

marți, 23 noiembrie 2010

ALAAARMAAAAA!!!









Ati dat vreodata o cautare pe Google cautand fotografii cu romani? Nu poti scrie cu acronime... Ei bine, incercati sa faceti asta... Sau dati un cliock AICI... Tara arde si baba se piaptana... Romanii se iau de piept unii pe ceilalti in timp ce l;a Campionatul Mondial de Dans (Mexic 2010) iata cu ce s-a prezentat Romania la concurs (minutul 13 si 38 de sec)...

Sunt roman. M-am nascut in Romania. Judecand dupa statistici mai bine de jumatate din viata mi-am petrecut-o in Romania... O tara mica si aproape neinsemnata in lumea aceasta a puterilor globale, si sigur o farama insignifianta din largul Univers.

Si totusi... Oamenii par sa trag in piept mai mult aer decat au nevoie. Poate ca de aceea nu au loc unii de altii. Poate ca de aceea se lupta surd intre ei pana si in lucruri mici... Vezi lupta pentru intaietate cand gloata urca in troleu. Vezi cum, mod absurd, un pedestras ametit de prea multul aer ce la inspirat trece strada prin fata unei masini tale privind sfidator si spunand din acea privire: "Ha! Eu sunt mai tare!"...

Ai zice ca toti se trag din sange albastru... Si totusi Romania este o tara mica si neinsemnata. Cu oameni ce se musca intre ei ca si cainii turbati, si nu au loc unul de altul, desi sunt in mare pericol de a fi cuceriti. Fara razboi. Este si usor de altminteri... Romanii sunt prea preocupati de a se musca unul pe altul...

Goana dupa "a avea" i-a innebunit pe toti deopotriva. Nu mai trebuie sa gandesti ca sa existi, ci sa ai... Uita romanii, mai toti, ca sunt pe acest Pamant, un Pamant mic si insignifiant in Univers, doar cativa ani dupa care nimeni nu isi va aminti de ei... Insa ei continua sa se poarte ca si cum soarele ar rasari numai pentru ei sa Pamantul se roteste datorita lor...

Da, da... Sunt roman. M-am nascut in Romania. Romania... O tara mica si neinsemnata, unde mai toti cred ca sunt Buricul Pamantului, fara nici o justificare solida... Doar "asa vreau eu" este raspunsul romanului la intrebarea "De ce?"...

Dar sunt acolo cativa oameni pentru care nu pot pur si simplu sa uit... In viata mea ei au facut diferenta... De restul am fugit cat de departe am putut, ca sa nu ma molipsesc de misterioasa boala care ii face sa traga aer pe nari si sa respire pufnit, ca niste zmei.. Mai conteaza?!!

In tot timpul acesta, in care romanii se ciondanesc intre ei ca sa afle care este mai destept se intampla ceva ciudat... Cand scrii cuvantul romani in GOOGLE iata ce iti apare... (da click pe cuvintele de mai inainte)... ALAAARMAAAAAA BAAAAAAAH!!!!

Un comentariu:

Eu cred ca: