site stats

sâmbătă, 14 mai 2011

EUROVISION 2011. UN ESEC IN SINE.










Nu am reusit sa prind decat ultimele momente ale Eurovision-ului din acest an. Un detaliu tehnic m-a impiedicat. Pana sa inteleg ce se intampla am citit tweet-urile din dreapta paginii web a Eurovision... Multi comentau suparati. Pana la vulgaritate. Asa ca m-am mobilizat.

Am gasit solutia. Si am mai prins doar ultimele momente ale notarii. Retinsuem insa din discutii ca lumea se tot minuna cum de castiga Azerbaidjanul (sper ca am scris corect)... Pana la urma am avut ocazia sa aud si piesa azera. Pentru ca a fost intr-adevar declarata castigatoare.

Nici nu mai conteaza pe ce loc era piesa baietilor de la Hotel Fm. Era sigur mai buna decat cea a castigatorilor. In plus, am auzit o interpretare jalnica la vocea feminina, cu multe, dar multe note false... M-am ingrozit... Nu mi-au trebuit decat cateva clipe...

Asadar si Eurovisionul a devenit o prostituata politica... Era in recesiune deja de multa vreme... Pacat... Dupa ce am vazut in seara aceasta ma astept ca valoarea concursului sa scada si mai tare. Ca manager nu as pune nici un artist in acest concurs. Pare un "dead-end" vorba americanului si a englezului... Drum infundat...

Ce rost are?!! Valori ca ABBA se produceau acum 40 de ani... Astazi Eurovizion este doar un fel de zombie in muzica... Mie asa mi s-a parut. Voua?!!

Un comentariu:

  1. Ca de foarte multe ori, factorul geo-politic, strategic a primat!
    Nu mai ramane decat sa speram ca, la anul vom fi "bagati in seama" de natiunile si popoarele europene!
    Cat priveste castigatoarea-Azerbaidjanul, nimic aparte nu a transmis. Linie melodica saraca, interpretare lipsita de stralucire...Doar jocul scenic a primat, ascunzand si astupand ..oarecum multitudinea de falsuri livrate en-gros de fata azera...
    Oricum, acest concurs demonstreaza inca o data ca ALTCEVA sau ALTCINEVA manevreaza, dupa bunul sau (lor) plac interesele acestei multimi, mase!
    Nu sunt adeptul acestui fel de abordare subiectiv, insa cred ca exista la nivel global o teorie a conspiratiilor ce se grefeaza si pe aceasta nisa denumita- Eurovision!
    Pana la urma, cu tot gustul amar...m-am bucurat de exceptionala organizare, tipic teutona a acestui eveniment!

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: