site stats

luni, 16 mai 2011

CA SA VEZI. FRICA. O CONFIRMARE A MEDIOCRITATII.

Este ora 22:45... Acum 10 minute am descoperit ca cineva sau ceva a modificat rezultatele sondajului de pe blog. Lipsesc 16 voturi. Cele mai multe din dreptul PD-L...

Astazi dupa=amiaza, situatia era aceasta:

PDL: 57% (23 voturi)
PSD: 7% (3 voturi)
PC: 0%
PNL: 1% (2 voturi)
PRM: 1% (2 voturi)
USL: 15% (6 voturi)
UDMR: 1% (2voturi)
ALTII: 12% (5 voturi)

Deci... Lipsesc 11 voturi de la PD-L, 1 vot de la PSD, 2 de la USL, 1 vot de la UDMR, si 2 voturi de la ALTII.

Asta nu schimba cu nimic situatia dragilor... Chiar daca "martienii" tot umbla la modificari... Inca sper ca este o eroare Blogger, intrucat au lucrat zilele acestea... Ca sa nu mi se confirme ca sunt monitorizat... Si inca atat de grosolana confirmare... Ma astept la chestii mai fine nu grosolanii...

Probabil ca disperarea a atins cote maxime in tabara USL, daca a fost intr-adevar necesara interventia la sondaj... Am inteles ca trebuie un super-expert ca sa faca asa ceva.... Nici macar eu nu pot face asta desi e blogul meu... Sondajele, dupa primul vot, cel putin de la terminalul meu nu mai pot fi modificate...

Oricare ar fi situatia, cel care a facut modificat-o a facut-o fara cap... Nu a castigat nimic. Dar absolut nimic, in afara faptului ca acum procentele insumate ale partidelor ce compun USL sunt identice cu procentele USL in sine. Ideaa finala a unei interpretari este aceeasi: In mod categoric PD-L va zdrobi USL. Interpretarea pe valorile REALE de dupa amiaza era:

"Daca ar fi sa participe singure in campanie PSD, PC, PNL, PRM nu ar mai trece de pragul electoral. De fapt de aceea s-a si format USL. Diferenta pana la 15% pe care o are USL fata de procentele insumate ale partidelor ce il compun (daca ar merge singure)se datoreaza probabilei unei stari efemere de confuzie in randul unei mici parti a populatiei care percepe USL ca fiind o formatiune noua".

ASTA INSEAMNA CA BAIETII "DESTEPTI" POT INTRA PE BLOGUL MEU CAND VOR SI CUM VOR. DACA VOR. SI VAD CA VOR.

Ma bucur ca le-am dat batai de cap. Sper sa faca bataturi pe creier. Acum sunt si mai motivat sa fac ceea ce fac!

POST SCRIPTUM

Am primit si confirmarea ca a fost modificat sondajul. Desigur este alterat. Decizia fireasca este aceea de a-l sterge. Nu am decis inca acest lucru. Mie nu imi este teama. Pana la urma rezultatul nu poate fi alterat. Ar trebui ca timp de un an de zile individul sa isi petreaca ore in sir pe zi. Mie nu imi este teama de rezultatul dni viata reala. Il voi lasa deci pe biped sa isi satisfaca nevoia de a-si fura singur caciula si sa isi alunge astfel firca. Da. FRICA.

Frica ce ii mana pe sustinatoriii USL, oricat ar fi ei de tineri sau de varstnici, si modul in care actioneaza denota un singur lucru: metodele sunt la baza aceleasi ca ale sistemului despre care ni se tot spune ca a murit in 1989... Sistemul acela a murit sunt de acord... L-au inlocuit Iliescu si complicii sai la jaf cu unul mai rau. Pe masura intelectului lor redus...

Metodele lor insa sunt aceleasi pentru ca iata, si progeniturile lor fac aceleasi lucruri... Aschia nu sare departe de trunchi... Inca un motiv ca sa scapam definitiv de tot ceea ce reprezinta USL-ul condus de PSD...

14 comentarii:

  1. Esti bou nu numai fizic ci si mental, nu iti trebuie cunostinte de specialitate, doar sterge cache-ul si redeschide programul cu care te ineci tu pe net, si ai sa poti vota din nou. Na, ti-am mai pus niste voturi la USL ca sa simti cum ti se bulbuca ochii in capul ala porcin.
    Nu-i asa ca te simti asa cum esti? Adica fraier?

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu chiar crezi ca niste oameni de calitate te baga pe tine in seama?
    De fapt, la cate comentarii ai, se vede cine te baga in seama. Mai nimeni. Sau, o fi ca la britanici: Me, Myself and I

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: Conteaza numarul de accesari la pagina si numarul persoane noi care acceseaza pagina.

    Vulgaritatea, ca semn al unei supreme mediocritati, este vizibila si sunt convins, dar absolutamente convins ca numai un individ mediocru, manat de propria-i ignoranta va actiona in modul acesta... Furtul caciulii, neacceptarea realitatilor ce te inconjoara, toate sunt semne ale unui intelect crud. Presupun ca aflat in plina pubertate...

    PS: Am lasat comentariile tale de anonim cu un singur scop: AI CONFIRMAT FAPTUL CA S-A MODIFICAT SI CA SUSTINATORII USL ISI FURA DE OBICEI SINGURI CACIULA! :))

    INTELIGENT... :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Cristian, un blogger lasa orice comentariu, oricat de injurios ar fi. Asta ar fi prima lectie: respecta-ti cititorii si lasa-i pe ei sa traga concluziile. Daca te joci ca micul inchizitor ai sa ramai singur. Sau, iti desconsideri cititorii si nu crezi ca fara tine pe post de far calauzitor nu stiu ce sa aleaga? Bad, bad choice, crede-ma

    Pentru stiinta ta mi se rupe de orice politician, ma doare la 3 metri in spate de USL, de PDL, de basina aia de presedinte, de idiotul de Boc si de marioneta aia sordida de Antonescu. L-am uitat pe Poanta dar e in aceeasi oala.
    Daca te-ai pricepe cat de cat la chestia aia care seamana cu o masina de scris dar are ecran ca un televizor, cu un sistem de operare caruia ii zice computer, ai vedea ca scriu din San Antonio, undeva in statul stelei singuratice... si daca crezi ca vreun politician roman se oboseste sa ma plateasca pe mine tocmai aici ca sa schimb rezultatele unui sondaj dubios pe un blog cu doar 30k de afisari, chiar ca esti paranoic.
    Spre stiinta ta, iti spun ca lor nu le pasa de bloggeri in general, si in special nu acorda interes unora cu mai putin de o suta de mii de vizitatori UNICI pe luna. Tu ai 30 de mii in cati ani? Si din aia ii scadem pe unii care intra doar accidental, pe altii care cauta muzica si se lovesc cu fruntea de politica pe care o faci si pe care ii doare undeva de politica, politicieni si de Romania in general.

    Daca ti-ar fi acordat atentie echipele de postaci, ai fi primit un torent de comentarii pro sau contra. Si te-ai fi simtit important si bagat in seama si ai fi crezut ca parerea ta conteaza.
    Asa, cu cine ramai? cu cei 4 sau hai 5 oameni care comenteaza pe aici. Astia sunt audienta ta...niste inadaptati la realitate care vad cai verzi pe pereti. Emigrati baieti ca nu mai tine figura. Asta e un sfat personal si gratuit.

    M

    E un comentariu frumos, poti sa il lasi :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm naspa limbaj, dar are dreptate individul: stergi din internet options history-ul si votezi inca odata. Faci asta de o suta de ori --> votezi de o suta de ori

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim
    Daca insumez ACTIUNILE tale, si REZULTATELE lor, dezbracandu-le de vorbele grosolane pe care le-ai proferat, echidistanta ta nu mai pare deloc echidistanta.

    Nu te intereseaza spui, dar comentezi si modifici rezultate, sustinand USL. Nu te intereseaza spui din nou, dar minimalizezi rezultate ale unor sondaje corecte in care puteam avea cu totii incredere, pentru a semana neincredere si a manji lucrurile facute corect cu indoiala... Acestea metode le cunoisc de mult toti aceia care au varsta mea...

    Si bineinteles, crezi ca spunandu-mi ca sunt paranoic vei taia orice posibilitate de a fi tu insuti atacat si dovedit ca mincinos. Dar FAPTELE tale te dau de gol... Americanii accepta si DOVEZI CIRCUMSTANTIALE nu?

    Ti-a trecut vreodata prin cap ca s-ar putea ca tu sa fii influentat de media in conditiile in care eu nu am mai accesat un program TV de aproape un an?!! :))

    Acesta este blogul meu. Regulile casei trebuiesc respectate. Le-am facut cunoscute. Una diontre ele este ca anonimii au accesul interzis. In anumite cazuri insa, fac exceptii. Asa a fost si cazul tau.

    Nu iti fa griji. Nu sunt singur si by the way, nu sunt 30 de mii ci aproape 60 de mii, iar contorul este pus de un an si un pic primul si de vreo luna doua al doilea... :)

    Aaaaa... Sa nu uit... Daca esti in San Antonio nu inseamna ca ai devenit brusc mai destept... Se pare ca este adevarat: "somnul ratiunii naste monstrii"...

    @Luana
    O fi asa, dar am incercat si din browser si din Internet Options. La mine nu functioneaza. Ce este deranjant este ca acest lucru s-a intamplat. Pentru prima oara. Si bipedul mai are tupeul sa afirme ca el este echidistant, desi actiunile sale dovedesc cointrariul si anume faptul ca este in mod SIGUR un sustinator USL. Cei din USL stiu ca au pierdut in 2009 prin diaspora si Internet. Si luicreaza intens. Insa daca analizezi datele si faptele omuletilor poti intui din ce parte bate vantul... :)) Sunt plecat din tara dar amplecat de oboseala, nu ca sa imi umplu stomacul precum anonimul care crede ca, in San Antonio fiind este brusc mai destept... Mai sunt si din acestia in diaspora. Nu multi, ce e drept. Asta e bine. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim

    PS: nu stiu ce este mai grav la tine: mediocritatea sau ignoranta.

    Una dintre marile probleme ale zilelor noastre este ca multi nu isi cunosc locul. In acest sens da-mi voie sa te atentionez.

    Am coborat la nivelul tau, din respect pentru cei care citesc acest blog desi grosolaniile tale nu meritau un raspuns. Asta nu inseamna ca suntem egali , ci ca doar te-am tolerat.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim si Luana:

    Am inteles cum poti vota la nesfarsit. Desi la mine nu se poate. Sa zicem ca explicatia este valida.

    Cum s-a reusit insa STERGEREA a 11 voturi imi puteti explica?!! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. e un bug in codul HTML al poll-urilor blogger, de care ei stii si la care lucreaza. iti recomand sa treci tot blogul pe alta platforma, pe wordpress de pilda

    vad ca te-ai lamurit cum e sa votezi de mai multe ori

    RăspundețiȘtergere
  10. @Luana

    O sa studiez ce inseamna "bug"... In acest moment eu il traduc ca si gandac, nu are conotatie IT.

    Am inteles care este procesul insa probabil ca ceva nu fac bine din moment ce eu nu reusesc sa fac treaba, dar altii pot... Am inteles ca trebuie sa mergi cu Mozilla... O sa ma prind eu intr-un final... pana atunci sper sa nu se mai repete...

    RăspundețiȘtergere
  11. Gata, am inteles... Un bug este o eroare de program sau sistem...

    RăspundețiȘtergere
  12. PS: Din cauza bug-ului a putut sterge voturile?

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, exact. E o combinatie ciudata: alegi "change vote" si cumva pacalesti sistemul sa creada ca vrei sa iti schimbi votul cand de fapt tu ai ales alta optiune. Mai multe nu stiu nici eu, dar asta e ideea. Nu depinde de tine ci de platforma Blogger.

    Treci pe wordpress, e mult mai prietenoasa si mai sigura, si mai utila, si mai versatila, si mai.. you got it :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Anonim:

    Dupa toata intamplarea asta provoicata de tine, treaba precum vezi s-a transformat intr-un zucces. Ieri blogul a avut 266 de vizitatori din care 45 noi. presupunand ca toti cei noi au accesat accidental blogul raman 215 care au revenit... Nu pot decat sa iti multumesc, mai ales ca vreo 80-90 au si votat... Am si un gust amar... In continuare, romanului ii place mai mult scandalul...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: