site stats

miercuri, 25 mai 2011

GUGUSTIUCUL













Fara sa stie cata bataie de cap am cu filosofia pe care nu o stapanesc dar trebuie sa o asimilez rapid, si fara sa ii pese de MArx, Engels, Iliescu sau Basescu, in fiecare dimineata, la mii de kilometri distanta un gugustiuc imi face viata amara...

Ma trezeste pe la ora spate dimineata. Cel tarziu opt. Nu intarzie niciodata. Face asta de doar cateva saptamani incoace. Sta cocotat pe o antena si incepe sa isi cante ofurile. L-am vazut azi dimineata. Nu-i stiam locul si nici locul... Un gugustiuc natang care imi aminteste de zilele copilariei de mult trecute, cand imi petreaceam vacantele la sora bunicii, la Beregsaul Mic...

Ce ma minuneaza pe mine cel mai tare este ca gugustiucii occidentali au absolut aceeasi limba si suna exact ca si cei din Romania... Si cand spun occidentali, e prea putin spus... Caci ma aflu mai la vest de coasta africii in oceanul Atlantic, pe o insula...

In fiecare dimineata ma trezesc crezand ca sunt inca un copil... Pentru cateva secunde... Dupa care ma uit in jur si realizez unde ma aflu... Frumoase locuri... Dar eu nu mai sunt deloc acel copil de odinioara... Si ma apuca un regret nespus pentru ca nu sunt un geniu al fizicii capabil sa creeze o masina a timpului...

Mi-ar place sa ma pot intoarce in timp... La anii copilariei... Au fost singurii ani in care am fost in siguranta... Au fost singurii ani in care am crezut ca pot face absolut orice si ca voi putea muta muntii din loc... Ma uit acum in urma... Muntii au rams tot acolo... Doar eu, un matur ce nu se potriveste cu lumea in aproape nici un fel...

Gugustiucul asta ma enerveaza cumplit... E liber... Nu are nevoie nici de avion, nici de autoturism... Nici de celular... Ba inca parca pentru a-si sublinia punctul de vedere, emite sunete cocotat pe o antena... Sau pe coltul unui acoperis... Si asta in fiecare dimineata. Sunt un om matur. Nu am nevoie de asa ceva. Maine am sa imi fac o prastie...

2 comentarii:

  1. Cu totii am vrea sa fim copii din nou, cateodata.
    Si, pentru ca am vazut ca muzica si nu filosofia e pasiunea ta, ma intreb daca ai auzit de pustiul asta

    http://www.youtube.com/watch?v=yWXCzlTMfd0&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut pe omulet... Are multe postari pe YouTube.

    Muzica este cea mai mare dintre pasiunile mele, insa este doar una dintre ele... Chiar spuneam unui cnoscut ieri ca nu am timp intr-o viata sa aflu tot ce vreau sa stiu... Sunt ca un burete uscat mereu...

    In plus mai este si problema varstei, care te obliga sa iti asigur singur mijloacele de trai, si asta manaca din timp...

    Nu ma pot opri sa nu gandesc la faptul; ca am crescut in sistemul comunist... Si sistemul era in asa fel conceput incat nu aveai voie sa excelezi in nimic daca nu era "kosher" ca sa zic asa... Iar pe mine ma interesau exact lucrurile interzise...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: