site stats

duminică, 9 mai 2010

AMINTIRI DIN COPILARIE...















Nu stiu de ce, zilele acestea m-a napadit amintirea unui cantautor francez... Il ascultam in copilarie la emisiunea lui Tudor Vornicu, alaturi de Elvis si altii... Sunt rock, dar probabil ca si partea latina isi cere drepturile... Asa ca am dat cautare gugal cu numele Joe Dassin, ca sa aflu ceea ce uitasem... Am aflat mult mai multe...


Am aflat ca Joe Dassin era de fapt american si francez deopotriva... Am aflat ca a murit in urma unui atac de cord la numai cateva lkuni dupa nasterea celui de al doilea copil al sau... Nu stiu din ce motiv am o slabiciune pentru el, si nu pot intelege de ce dintre toate melodiile lui aceasta este cea care ma atinge cel mai tare...

Ceva in vocea acestui om te face sa te simti linistit.., Parca te mangaie cantandu-ti "La vie se chante, la vie se pleure, elle est changeante, comme les couleurs" (Miha sa nu ma certi daca am gresit la ortografie, fiindca urmeaza traducerea)...

"Viata se canta, viata se plange, ea se schimba ca si culorile" asta spune textul cantecului... Cantat simplu si din inima... Dintr-un suflet mare... Doamnelor, domnisoarelor si domnilor dati-mi voi sa vi-l reamintesc pe Joe Dassin... Si daca v-a placut, ascultati si "Les Champs Elysees", "L`ete indien", "Et si tu n`existais pas"... Si asa mai departe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: