site stats

vineri, 21 mai 2010

FRICA


















Paralizanta... De a nu te intorce de unde ai plecat... De a nu mai vedea fetele hidoase pe care le detesti sau chiar le urasti pentru faptul ca te-au ingenuncheat ranjund suav la tine...

Frica de viitor... Pentru ca, in lipsa sprijinului celor multi si prosti, nu se vede nici un chip salvator la orizont.. Pentru ca toate caile de scapare par acum infundate... Pentru ca toti se zbat in excrementele propriei lor neputinte... Si bogati si saraci...

Mi-e mai frica de ceea ce am vazut inainte decat de ceea ce este acum... Si mi-e mai frica de ceea ce va fi... Dar inapoi nu mai vreau sa ma intorc... Cu nici un chip...

Nu mai vreau... Pentru ca, iata, o recunosc deschis: mi-e mai frica de o banda de ticalosi cum sunt cei din PSD si cei care ii sustin decat o gasca de nepriceputi cum este cea a lui Basescu... Asta nu ma face un sustinator al celor din urma...

Frica de viitorul sumbru care pare ca asteapta tara asta ma impietreste... Poate ca avea dreptate ornitorincul ala care zbiara singur la TV cate o ora pe zi... Trebuie sa se aleaga intai praful de tot ca cineva sa inceapa sa faca ceva...

Asta daca nu pier cu totii in vijelia ce pare sa urmeze... Nu-i nimic... Fiecare tigan are cate zece puradei in curte... Din aia caliti... Trimisi sa manance de pe jos si tinuti in picioarele goale in zapada... Pamanturile acestea vor fi locuite deci si dupa ce nu vom mai fi noi... Uite, si de asta imi este frica...

Un comentariu:

  1. frica de a accepta schimbarea e cea mai dura...si multi in romania nu vor sa se schimbe...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: