site stats

miercuri, 12 mai 2010

OLD NEWS @ BIG MAMOU













Vineri seara am fost in Big Mamou... Un loc in care ma simt mereu eu insumi... Nu scris despre asta pentru ca abia acum am primit fotografiile... Am fost sa ii vad pe baietii de la OLD NEWS... Sunt un timp pretentios in calitate de consumator de muzica... Nu stiu ce asteptari aveam de la ei insa un lucru e cert... Le-au intrecut pe toate.


Inainte de toate pentru ca sunt tineri. Si canta bine. Inchegat. Canta Creedance. Canta Black Crows. Canta OLD NEWS... Piese proprii adica... Si canta blues. Canta rock. Si o fac foarte bine. Chiar asa. La superlativ. Daca dau din picior si stau ca pe arcuri este semnul ca muzica este bine facuta si cei care o canta placuti...

Nefericirea a fost ca nu am stat pana la capat. Nu am putut. Si regret asta nespus. Eram legat ombilical de un prieten care era auto-mobilizat. Si omul vroia sa plece. M-a tras si pe mine dupa el. Am stat in cumpana pana sa plec. Atat de tare mi-au placut baietii de la OLD NEWS. Si apoi mai este si atmosfera din Big Mamou...


Pe cei doi frati Cristi (chitara) si Miky (bass) ii stiu de mai multa vreme. Colaboram intr-un alt proiect. Asa ca atunci cand m-a invitat Cristi nu am ezitat foarte tare. Am despasit lenea ce ma caracterizeaza si m-am dus sa ii vad...

Combinatia dintre baieti este letala. Balansul genetic mostenit al lui Miky Donos pe bas a rulat ritmic "ca in America" impreuna cu tobele lui Nicu Georoiu, iar chitara cu parfum de country-blues a lui Cristi se mixeaza incantator cu soundul chitarii lui Seba Nazarevscki si cu musculozitatea nervoasa a solourilor acestuia...

Peste toate acestea pluteste cu mare usurinta interpretativa vocea lui Johny "Bones" Enache
.
Si daca ar fi sa vorbim despre numele trupei, li se potriveste perfect... "Noutati vechi"... Ei sunt tineri si canta muzica asa cum se facea ea inainte de a fi ei insisi nascuti... Un nume extraordinar de bine ales... OLD NEWS... Cu siguranta vom mai auzi despre ei... Si cu siguranta sunt o trupa pentru care poti da bani ca sa o vezi live...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: