site stats

luni, 10 mai 2010

SCOATE CREIERUL DE LA SPALAT SI CURAJUL LA VEDERE!











Urasc atitudinea asta, conform careia numai guvernantii de acum sunt de vina, in virtutea spalarii de creier administrata de o disperata opozitie prin media, in frunte cu Antena 3... Nu zau?!! Cand criza provocata sau nu din afara a ajuns sa ne afecteze noi dam numai vina pe astia, care sunt doar de cateva luni la guvernare singuri? Si in baza carei logici ma rog?!!


Ce zici de ceilalti 20 de ani in care nu Basescu si PDL au fost la carma, timp in care au adus tara de la plus doua miliarde de dolari la minus 80 de miliarde de euro fara sa construiasca nimic, in afara de luxul lor personal?!!

De ce la astia, mai ales la PSD nu a zbierat nimeni, sau a zbierat doar asa de forma? Boc si cu ai lui fac ce pot... Si nu pot face prea multe... Au mainile legate... Si gaurile facute de sobolanii de dinaintea lor sunt prea multe si mari... Ca sa nu mai vorbim ca si PDL isi are sobolanii proprii...

In alta ordine de idei urasc oamenii care nu pot sa respecte presedinte ales al propriei lor tari. Daca tu nu te respecti nu te respecta nimeni. Avem dreptul sa cerem socoteala. Dar sa nu cadem in tiganie ca sa facem jocul unor nesimtiti si mai mari. Cum ar fi PSD sau PC de exemplu. Si chiar PNL atata vreme cat e condus de Crin Antonescu...

Nu am sa inteleg in ruptul capului cum au putut suporta romanii un tigan, suspectat de a fi incitat la crima pentru a ajunge la putere, ba inca este si ruda cu regele Cioanba pe deasupra, pe Ion Iliescu dar nu respecta un roman de al lor. Repet poti sa ii ceri socoteala oricand dar a vorbi in termeni ca "prost", "Chior", samd, este de-a dreptul o tiganie...

Cum s-a putut uita de exemplu faptul ca Iliescu in 1990 a dat liber la pensionari, asa incat avem acum mai multi pensionari decat oameni care muncesc? Cum sa ii tii pe acestia?!! Tin minte ca acum multi ani, cand eram la Facultatea de Stiinte Economice ni s-a atras atentia ca vom avea probleme mari din acest motiv... Proorocie implinita!

Si ne mai miram ca vesticii nu ne respecta si ne fac tigani? Pai daca ne purtam ca tiganii asta suntem... Stii vorba aceea americaneasca: "If it walks like a duck, and talks like a duck, it must be a duck!"... Asa ca am face bine sa terminam cu tiganiile astea si sa trecem la lucruri productive pentru ca lucrurile sa se indrepte...

Ne comportam ca tiganii si facem asta in masa, ca si popor... Numai trei milioane si ceva de romani muncesc in servicii si productie... Restul?!! Ia ghici cum isi castiga existenta... Va asigur ca nu sunt in greva fiscala ca si subsemnatul... Sau mai stii?!!

Romanii au tacut si au tot inghitit ca sa mai iasa de o ciorba. Mentalitate de vasal. Acum le da pe nas ciorba primita de la resturile smecherilor de rRomania... Asta este. Pe cei care ne conduc acum a picat o mare greutate. Nu le plang de mila. De loc.

Stau cu ochii pe ei... Si zbier... Cand trebuie... Ii iau la tarbaca... Fara a trece insa la jigniri in plan personal... Acesta este semnul unui intelect mediocru, predispus la spalarea de creier oferita de media, in frunte cu Voiculescu... Negasind alte solutii mai inteligente atacul la persoana este cea mai josnica modalitate de a lupta... Asta este ultimativ o tiganie in toata regula... Taranie pe campie...

Tare as fi curios ce ar face toti cei care ii critica in situatia de fata. Romanul face mereu pe istetul, si se pricepe la toate. Este multilateral dezvoltat chiar si atunci cand habar nu are despre ce este vorba. Asa a fost educat.


Numai coaiele ii lipsesc. Atunci cand trebuie tace si se ascunde. Mie imi este sila. Crede careva ca voi mai iesi pe strada la fel de usor ca si alta data? O-ho-ho... Va trebui sa fiu convins inainte de toate ca am pentru cine... Si asta este aproape imposibil de facut... Am vazut de ce este capabil "viteazul" anonim roman... Mi-am insusit lectia... Dar sa nu ii uitam niciodata pe marii vinovati...

Romanii stiu sa se urasca si sa se bata intre ei. Si cam atat. Daca este sa se uneasca pentru a face fata unui card de tiganci guralive, se vor tine deoparte... Pana la urma noi suntem de vina. Eu ma spal pe maini. Urlu aceste lucruri de pe toate gardurile de atat de multa vreme... Intre timp am imbatranit si nu as mai putea sa sar un gard daca ar mai fi sa ma ia vreun descreierat in bataia pustii...

Eu nu mai am pentru cine sa mor si nici pentru ce... Ma asigur astfel ca idealismul meu nu va mai folosi nimanui in afara de mine... Jumatate dn viata mea s-a scurs fara ca sa ma pot bucura pe deplin de aptitudinile ce mi le-a dat Dumnezeu desi am luptat cu adevarat pentru asta...

Si am fost scuipat, taiat si batjocorit de toti tampitii carora le-am vrut binele.. La propriu si la figurat... Poate ca, daca as avea cu ce sa ripostez, un kalasnikov de exemplu m-as putea razgandi...


Eu nu dau vina pe guvernanti... Nu! Dau vina pe cei care au tacut ca porcul in cucuruz... Pe majoritatea natiei asteia de tot rahatul. Sunt printre ei cativa cu care m-am cunoscut atunci, in decembrie 1989... Si altii care stiu sigur ca s-ar ridica daca ar merita...

Sunt insa inca prea putini cei care ar avea vana ca sa faca ceva... De aceea spun inca o data. Noi suntem de vine pentru ceea ce ni se intampla azi. Nu politicienii. Noi. Pentru ca le-am permis unor criminali si hoti de drept comun sa ne puna latul de gat... La toti.

Sa auzim de bine. Desi ma indoiesc ca se va intampla asta in timpul vietii mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: