site stats

sâmbătă, 3 decembrie 2011

NU AM TIMP...

















Nu am timp
Sa astept
Ca lastarul
Sa se transforme
In stejar...

***
Nu am timp
Sa astept
Ca o curva
Sa inteleaga
Esenta vietii.

***
Nu am timp
Sa astept
Ca prostul
Sa devina
Intelept...

***
Nu am timp
Sa astept
Ca altii
Sa ma inteleaga
Sau sa inteleaga
Ce si cum
Inteleg eu...

***
Nu am timp
Sa astept
Pe nimeni...
De cate ori
Am facut-o
A fost dezamagire...

***
Nu am timp
Sa astept
Pe nimeni...
Deloc.
Timpul curge.
Infailibil.
Si,
Odata cu el,
Se scurge
Si viata mea...
Secunda de secunda..

***
Nu am timp
Sa astept
Pe nimeni...
Vreau sa traiesc
Din plin
Fiecare secunda
Asa
Cum cred eu
Ca trebuieste
Traita
Secunda...

***
Nu am timp
Sa astept
Pe nimeni
Caci nimeni
Nu si-a facut
Timp
Sa ma astepte
Pe mine
Inca...
Am venit singur
Aici...
Si tot singur
Voi pleca
Dintre cei
Pe care
Nu am timp
Sa-i astept...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: