site stats

joi, 29 decembrie 2011

SCREENSAVER MODE...















Nu am chef sa scriu despre lucruri importante... In acest moment mi-ar place sa palavragesc despre vrute si nevrute... Sa bat apa in piua... Asa, de pamplezir... Incordarea, fie ea si in scris, poate deveni extrem de solicitanta si chiar te oboseste...

Astept deci sa mi se mai racoreasca un pic cafeaua in cana... Nu in ceasca... In cana... Astept sa vad daca astazi ploua sau nu... De obicei pe aici, pe la marginile insulei nu ploua chiar daca este innorat... Norii se strang de fapt in jurul vulcanului si acolo isi fac de cap... Uneori, la doi trei kilometri mai catre centrul insulei ploua, in timp ce aici, pe malul oceanului este un soare arzator...

Se anunta o zi frumoasa... Singurul lucru ce ma deprima este ca si astazi voi merge la job. Tocmai am realizat ce am scris... Sunt un carcotas... De parca m-as duce sa dau la sapa... Va fi o zi frumoasa... Una din ultimele zile ale lui 2011... V-as spune de pe acum "La multi ani", dar mai avem doua zile si cred ca ma voi mai aseza la tastatura...

Va las acum cu ale voastre... Ma duc sa imi iau cafeaua... Tipa la mine cineva... Din cana de cafea... Asa ca trebuyie sa ma duc sa le accesez... Si cana, si cafeaua... Sa nu uitati sa va bucurati de aceasta zi. Si sa nu uitati: atata vreme cat suntem in viata nu exista nici o problema ce nu poate fi rezolvata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: