site stats

duminică, 27 martie 2011

PREDICA DE DUMINICA












Exista Dumnezeu. Sunt atat de sigur de acest lucru precum sunt sigur ca in acest moment eu scriu si ca tu citesti... Sunt sigur pentru ca am experimentat personal ceea ce poate face. Atunci cand credeam ca nimic nu ma poate salva, o usa s-a deschis...

Am cautat in prima parte a vietii mele sa demonstrez ca El nu exista, si, tot cautand, scormonind ca sa gasesc dovezi care sa sustina ateismul meu, incet-incet, cu cunostinte cu tot, cu aptitudini cu tot, constient si in mod logic, am ajuns sa realizez ca El exista... Am studiat Biblia, si am ajuns in mod constient la botez, pentru ca acela care CREDE si se boteaza va fi mantuit (Marcu 16:16)...

Nu va uitati la mine ca sa imi cereti sa fiu imaculat doar ca sa ma puneti in incurcatura si sa va puteti da iluzia ca suntem la fel. Ca si voi, sunt un pacatos. Desi ma impotrivesc zilnic, ceas de ceas, clipa de clipa, cum las un pic garda jos, cum gresesc. Dar de judecat voi fi judecat cu adevarat doar dupa legea Lui. Pentru ca el stie... Asa cum imi cunoaste mie, iti cunoaste si tie inima... Si gandul ascuns... Si motivatiile reale ale unor fapte carora le dam aparenta de altruism...

Nu am gasit nici un cuvintel in Biblie care sa contrazica descoperirile stiintifice, si am curajul sa provoc pe oricine sa imi ceara socoteala si sa incerce a ma pune in incurcatura pentru aceasta afirmatie... Ba inca am descoperit ca stiinta doar confirma scrierile Biblice... In plus pur simplu, aranjamentul acesta matematic, precis, pe care noi l-am sistematizat modest in cunostinte de fizica, biologie sau chimie, descoperim un aranjament sistemic, ordonat... Si totusi unii indraznesc sa spuna ca toate acestea au aparut in mod aleatoriu...

El nu are nevoie sa ii iau apararea. Insa eu o fac. Pentru ca eu cred ca exista Dumnezeu. Si cred ca ISus Hristos a murit pentru pacatul meu, scuipat de oameni care l-au vazut langa ei si care au ales din diferite motive sa ignore sau sa nu creada... La ce te poti astepta astazi de la oameni atunci?

Exista Dumnezeu. Iti cunoaste inima. Mai bine decat ai putea crede. Nu ai unde te ascunde. Nu poti fugi. Nu poti scapa. Si nu da vina pe El pentru greselile tale. Eventuala pedeapsa pentru greselile mele mi-am adus-o singur asupra mea pentru ca am stiut care este legea Lui. Dar necunoasterea legii nu te scuteste nici ea de consecinte, pentru ca poti oricand deschide cartea spre a o citi si a-ti alina sufletul...

Spun unii ca este o metoda de control... Religia o fi... Credinta in El insa niciodata! Credinta aceasta iti da putere sa infrunti orice muritor. Credinta aceasta te invata. Te educa. Iti da cunostinte. Gandeste-te numai la faptul ca Petru a fost pescar si inchipuieti ce insemna sa fi pescar acum doua mii de ani... Si totusi a scris si a purtat discutii de la egal la egal cu Pavel, om ce avea o aleasa educatie...

Muritor este si senatorul de Romania, si cel mai sarac om de pe Pamant. Toata truda vietii lor duce in exact acelasi punct. Doar ca la unii, si nu am sa mint, la cei mai multi, moartea s-ar putea sa tina o vesnicie... Sunt nebun? Am auzit pe mai multi spunand ca suntem nebuni cu totii... Si daca este asa, iata: eu sunt un nebun ce are inca o speranta... In vesnicia mortii nu mai este nici una!

Mereu revin asupra acestei cantari... Imi este draga... Exista Dumnezeu... Imi lipseste bunul obicei al rugaciunii... Imi lipseste locul de inchinare... Imi lipseste partasia cu oameni care gandesc ca si mine... Si cand am fost acasa in Romania am ales sa ma indrept spre alte cauze cand as fi putut sa am aceste lucruri... Nu stiu dupa ce alerg si la ce bun... Tu dupa ce alergi? Si mai ales, esti sigur ca iti foloseste? De ce uneori esti trist fara motiv si faci eforturi ca sa iti descretesti fruntea mergand in cine stie ce locuri sau facand cine stie ce nazbatii?

Ascult mereu acest cantec... Sute de mii de vizionari... Nici o promovare... Nici un joc de scena... Nici o costumatie speciala... Doar o melodie... Cantata din inima, cu arzatoare dorinta de a explica ce inseamna o schimbare reala...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: