site stats

sâmbătă, 19 martie 2011

RESPIRATIE















Stau.
Pe coltul meu.
De stanca.
Vad.
Valul.
Cum se sparge.
Amenintator.
Din cand.
In cand.
Vantul
Isi inteteste
Suflarea.
De parca.
Cerul
Isi umfla
Narile...

***
Dar eu...
Tot stau.
Pe coltul meu
De stanca...
Castigat
Cu greu...
O parte mica
Dintr-o bucata
De roca
Mult
Mai mare
Ce inca
Nu s-a racit
De tot...
Si careia
Noi
Oamenii
Din fudulie
Ii zicem
Pamant...
Sau
Si mai elevat
Terra...

***
Cum tot sad
Si cuget
Pe bucatica mea
De stanca
O bucatica
Mica
De roca
Din
Terra
Planeta
Care este
Un fir
De praf
In Univers
Nu ma mai
Mir
De ce
Nu mai avem
Loc
Unii de altii...
Decat asa...
De forma...

***
O sa adorm
Si o sa visez
Frumusetile
Ce le-am vazut
Peste zi...
Imi place verdele
Palmierilor
Si imi plac
Copacii
Cu forme
Ciudate
Imi place
Vulcanul
Cu varful
Pictat
De zapada...

***
Imi place
Aici
Pe coltul meu
De stanca...
O parte mica
Dintr-o
O alta stanca
Mai mare
Ce inca
Nu s-a racit
De tot...
Si careia
Noi,
Din fudulie
Ii zicem
Elevat
Terra...
Imi place
Aici...
Respir
Mai usor...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: