site stats

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

BAIETI: RELAX, DON`T DO IT.

Intrucat eu am initiat discutia, ce a provocat atatea controverse, despre metodele, vechi si contemporane folosite de adeptii practicanti ai filozofiei marxist-leniniste, vin cu cateva precizari si admonestari necesare spre vesnica iluminare a retelelor neuronale aflate in miscare browniana. Incep prin a spune ca nu am propus o dezbatere filozofica, ci am observat, analizat si tras concluzii cu privire la ceea ce se intampla in plan real...

Chiar si cu teoria neaprofundata (pentru ca am fost fortat in tinerete sa stiu ce au scris Marx, Engels, si Lenin), lucru pe care mi-l asum, concluziile sunt juste iar realitatea de netagaduit. Fara sa imi doresc acest lucru am redescoperit - daca mai era necesar - faptul ca practicile comunistilor au legatura cu teoria...

Afirm aceste lucruri de douazeci de ani si voi continua sa le afirm, pana cand cei grei de cap vor intelege ceea ce eu si multi altii am priceput cu inca din 1989... Am acceptat cu greu de atunci incoace faptul ca Dumnezeu nu a impartit inteligenta la fel tuturor si ca "pulimea" are avantajul numeric... Dar se nasc in continuu oameni care trebuie sa stie cu cine si cu ce au de-a face, iar cei mai multi dintre cei care au trait vremurile acelea se afla de douazeci de ani in stadiul de negare.

Inca mai sper ca se va intelege, chiar si cu douazeci de ani mai tarziu, ca suntem vinovati pentru ceea ce ni se intampla si ca nu putem trece mai departe daca nu am rezolvat problemele din trecut... Sarcasmul in astfel de discutii este dovada unei impotentei cauzate de pseudo-intelectualitate si sunt deja demult obisnuit sa ma confrunt cu astfel de idei-killer.

Ca sa fiu sincer, cel mai adesea sunt sigur ca "sarcasticii de salon" inteleg exact despre ce este vorba, doar ca dorinta de a fi "deasupra" nu ii lasa sa traiasca linistiti si ii face sa calce in strachini, facand afirmatii ce au de fapt de a face cu atacul persoanei si nu al ideii... Si asta este magulitor... Pentru ca atunci cand esti atacat ca persoana inseamna ca ceea ce spui se propaga... Ma simt intotdeauna onorat sa vad ca umilele mele incercari starnesc dispute. O dovada clara a existentei unui continut...

Un lucru este cert. Comunismul si comunistii, asa cum ii stim noi, au disparut doar cu numele... Metodele sunt innoite tehnologic iar baietii s-au adaptat... Discutia despre Marx si Engels, indusa artificial, este din acest motiv absolut inutila in context. Nu are legatura. Eu vorbeam despre situatia actuale ce ne afecteaza viata. Altii au comentat despre teoriile unui mijloc de secol XIX, intr-o incercare complet paralela de ase afirma ei insisi... Unde dai si unde crapa... M-a amuzat insa afirmatia ca EU nu am inteles

Stiu ca unora le place sa se dea isteti, facand eforturi peste puterile lor de comprehensiune, dar imi pare rau sa ii vad stand ca oaia la bariera, asa ca am scris aceste randuri spre a-i elibera de tensiune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: