site stats

marți, 26 ianuarie 2010

SINGUR. AGAINST ALL ODDS.


















Singur.
Ca si multi.
Dintre voi.
Stau si ii ascult pe unii.

Care imi spun.
Ca ateismul este.
Semnul adevaratei intelepciuni.
Cand eu le spun.
Ca este nebunie curata.

***
Stau si ii ascult.
Pe altii.

Cum ma balacaresc.
Pentru ca nu sunt adeptul PSD.
Impotriva caruia lupt.
Cu mijloacele mele.
Modeste.
De douazeci de ani.
Din mii.
De motive.

***
Stau si rabd ca altii.
Sa imi spuna.
Ca nu stiu.
Cum sa ma adaptez.
Si ca.

Metodele mele.
Sunt incorecte.
In timp ce ale lor.
Sunt cele mai bune.
Si ca.
Ei.
Sunt multumiti.

***
Stau si rabd inca.
Nesimtirea celor care.
Ma infrunta.
Din.
Si pentru.
Orice.
Doar ca sa para ei.
Isteti.
Desi.
Argumentele lor.
Sunt conspectate.
Prin goagal.
Sau.
Cu putin noroc.
De prin carti.
Fara nici un plus.
De valoare.
Personal.
Din contra.

***
Insa.
Ma uit in jur.
Si.
Deodata.
Am realizat.
Ceva.
Astazi.
Brusc.
Mergand pe strada.
Gandind.
La rece.
Si la propriu.
Si la figurat.
Nu au dreptate!
Deloc!
Este.
Atat de simplu.
Si.
De evident!!!

***
Daca va uitati.
La ei.
La astia.
Care dau.
Cu gura.

Inainte de a gandi.
O sa vedeti.
Niste hahalere.
Infumurate.
Care.
Nu inteleg.
Nimic.
Din ce se petrece.
In jurul lor.

***
Eu trebuie.
Sa le spun.
Si voi ar trebui.
Sa le spuneti.
Lor.
Neaparat.
Uitati-va cum traiti.
Uitati unde v-au adus.
Metodele voastre.
Nesimtirea voastra.
Ateismul vostru.
Feminismul vostru.
Optiunile voastre politice.
Si.
Starea voastra.
De negare.
Continua.
A realitatii.
Si altele.
De care nu imi amintesc.
Acum.

***
Mai hahalerelor.
Vi se pare ca veti dreptate?
Ia mai uitati-va in jur.
Si comparati.
Cu normalitatea.
Unor modele.
Consacrate.
Acum ganditi.
Ia, mai ganditi un pic...
Mai adanc...
Mai...
Mai in profunzime...
Asa...

***
V-ati prins?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: