site stats

marți, 12 ianuarie 2010

UN OM FURIOS

Am fost acuzat. Si e adevarat. Sunt un om furios. Daca furia este opusul pasivitatii si a resemnarii, atunci sunt un om furios. Si ce e rau in asta? Sunt un om furios pentru ca traiesc intr-un mediu steril si inert: rRomanica. Furia mea nu izvoraste din ura. Si nu distruge. Furia aceasta ma motiveaza sa lupt in continuare. Fara ura. Pragmatic. Impotriva imbecilitatii crase.

Sunt un om furios. Furie izvorata din crunta si continua dezamagire. Nu politicienii m-au dezamagit. Paradoxal. Ei chiar sunt la "inaltimea" asteptarilor general-valabile in lume... M-au dezamagit oameni care sunt pe acelasi palier cu mine, sau mai jos... M-au dezamagit pentru ca mai toti vor sa fie egali cu cei mari. Din lipsa de bun-simt.

Sunt un om furios. Cel mic si de nimic ar vrea sa fie leader de opinie. Pentru asta, baleste pe la colturile gurii, spumegand si scuipand mocirla injosirii catre cel pe care il simte instinctiv mai bun ca el... Iar cel bun, coborat de undeva de sus, pentru a ne face onoarea de fi cu noi, se retrage inapoi in mediul sau exclusivist, rusinat de rusinea nemerniciei nemernicului... Si de tacerea noastra vinovata...

Sunt un om furios. Ma exteriorizez din ce in ce mai rar. Refulez. Rareori in public. Am invatat sa transform furia in energie creatoare. Si cand totusi refulez , inseamna ca u mai pot rabda. Dau pe afara. Acum mocnesc. Sunt un om furios. Dar e o furie care mi-a dat idei. M-a pus sa gandesc. Sa caut solutii. Sa misc ceva. Si mi-a facut cunostinta cu multi oameni.

Am aflat ca nu sunt singur. Ba chiar suntem multi. Si furiosi toti. Furie care se transforma in energia care poate crea noi oameni valorosi. De care avem nevoie. Ca de aer. Oameni valorosi, pregatiti sa lupte pentru restabilirea ordinii firesti a lucrurilor si aducerea normalului in cotidian. Oameni hotarati sa faca treaba pana la capat, cu minimum de compromisuri si fara jumatati de masura.

Am citit pe un blog: NU SUNTEM EGALI. Asa este! NU SUNTEM EGALI. Pentru ca Dumnezeu nu a impartit darurile un mod egal fiecaruia. De aceea fiecare trebuie pus locul lui. Pentru aceasta trebuie sa spunem fara menajamente si fara ipocrizie ceea ce avem sa ne spunem unii altora. Asa vom afla si care ne este locul intre ceilalti.

Da. Sunt un om furios. Si al naibii de hotarat sa nu mai inghit orice rahat. Desi sistemul incearca sa deprime, eu sunt mai hotarat ca niciodata. fac valuri. Asta deranjeaza. Nu lasa timp de concentrare in contraatac. Dar, vorba americanului: THAT`S THE POINT!... Mai ales daca vrei sa castigi o batalie. Fie ea si ideologica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: