site stats

sâmbătă, 11 decembrie 2010

DOUA FOTOGRAFII. UN SINGUR OM. 20 DE ANI.

Am fost atacat de membrii haitei ce sustine PSD, PC, Crin Antonescu & Co. S-a incercat intimidarea mea prin atacuri personale extrem de greu de indurat daca nu esti pregatit sa faci fata atacurilor lor concertate si concentrate. Defectele mele fizice au fost puse inaintea a ceea ce gandesc. Tipic. Ambalajul pus inaintea continutului. Nu sunt superficiali insa. Ei stiu ce fac. Doar ca sunt antrenat dupa douazeci de ani. Si am tot gandit cum sa transform acest atac in avantajul meu. Si uite ca mi-a venit ideea...

Mai jos sunt doua fotografii: una din 1988 si una din 2008. Aceasta este diferenta de imagine dupa douazeci de ani, in care am asteptat ca Iliescu si gasca lui sa fie trasi la raspundere. Atat de mult timp a trecut. Si nu as vrea ca cei astazi inca tineri sa astepte inca douazeci de ani si sa faca aceeasi comparatie pe care o fac eu acum. Este un avertisment.


Un comentariu:

  1. la ce te poti astepta de la partida fostilor comunisti si tortionari? obiceiurile proaste mor greu...ilici din pacate nu va avea parte decat de o justitie divina...asta lumeasca e de doi lei si l-a scos nevinovat de mult...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: