site stats

vineri, 31 decembrie 2010

LA MULTI ANI 2011!!! HAPPY NEW YEAR!!!












Nu va mai uitati in urma decat la cele bune si pentru a trage invatamninte sau foloase! Anul 2010 a trecut. Cu bune, cu rele... Suntem in viata, si acesta este lucrul cel mai important! Atata vreme cat mai avem suflare in noi inca mai putem schimba ceva nu numai pentru noi dar si pentru cei din jurul nostru!

Dumnezeu sa va binecuvinteze in acest an cu sanatate, bucurii, fericire cata puteti duce, dar, mai ales, sa ne binecuvinteze pe toti cu intelepciune! Sa fiti sanatosi si voiosi si sa ne vedem cu bine... la anu`!!!

Do not look back but if you do look at the best or to take benefits and learn... 2010 has passed. With good and bad ... We are alive,and this is what is most important! As long as we breath in we still can make a difference not only for us but also for those around us...

God bless you this year with health, joy,and happiness as much as you can take, but above all, bless us all with wisdom! Be healthy and cheerful!!! I will see you ... next year!!!

2 comentarii:

  1. Am nevoie sa fiu sedata in noaptea asta, Pappy...Tu, cred ca intelegi cel mai bine...e cumplita noaptea asta...nu cred ca-i rezist!

    RăspundețiȘtergere
  2. De obicei nu postez comentarii de la anonimi... Acesta pare sau foarte trist sau extrem de ironic si de aceea am decis sa il postez...

    Nu, nu intelefg notiunea de sedare din puctul de vedere al unui necunoscut... Asa cum se pare ca uneori nici altii nu inteleg aceasta notiune din ounctul meu de vedere...

    Oricum ar fi si oricine ai fi eu iti urez la multi ani! Am sa ma repet dar cred ca sanatatea si intelepciunea sunt lucrurile de care avem nevoie...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: