site stats

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

NEFIRESC DE OPTIMIST...
















S-a dus deci si 2010... La multi ani 2011... Si daca 2010 s-a terminat cum s-a terminat 2011 a inceput frumos. Foarte frumos. Si cu o zi minunata. Asa incepe noul an pentru mine... Am incredere si speranta in viitor... Sunt nefiresc de optimist in aceasta dimineata...

Chiar cred ca se poate... Cred ca pot fi mai bun... Cred ca pot fi mai putin vulocanic si mai putin temperamental... Cred ca pot invata sa fiu mai intelegator si mai putin radical in idei... La urma urmei sunt si eu un om... Animal social prin definitie...

Am vazut oamenii facandu-si rau unii altora in moduri inimaginabile din motive ce pentru mine raman si astazi de neinteles... Am vazut cum oamenii, in goana lor menita a vana vant pierd din vedere lucrurile cu adevarat importante... Am facut si eu acelasi lucru multa vreme... Inca si azi cad in capcana aceasta...

Nu privesc trecerea unui an ca pe un semn de imbatranire... Batranetea este doar o stare a mintii... O stare de spirit... O oboseala acceptata... De aceea vrea sa sper ca am devenit mai intelept in anul care a trecut... Si cu ajutorul lui Dumnezeu, cred cu tarie ca voi putea trece orice obstacole vor mai apare, in mod inevitabil si in anul care vine...

Problemele ce apar pe drum au si ele un rost: trebuiesc rezolvate... Si in timp ce rezolvam problemele, ca si in vremurile cand eram copii si ne faceam temele de casa, apar idei noi... Si din ideile noi apar lucruri noi... Totul este din ce perspectiva privesti problema nu-i asa...

Mi-as dori tare mult de exemplu ca oamenii sa nu isi mai piarda timpul incercand sa afle cine a fost sau este antichristul ci sa caute sa il gaseasca pe Cristos... Mi-as dori ca oamenii, uitandu-se unii la altii sa vada inainte de toate calitatile iar nu defectele, pentru ca fiecare dintre noi are calitati...

Mi-ar place ca fiecare zi sa fie ca cea de astazi. Linistita. Insorita. Calduroasa. Plina de oameni zambitori care isi fac urari de bine mergand pe strada chiar daca nu se cunosc... Intr-adevar un inceput de an nou cum nu se poate mai frumos...

Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca m-a ingaduit, cu toata nevrednicia si pacatele mele... Ii multumesc pentru lumina ochilor mei. Pentru ca azi-dimineata m-am trezit si pentru ca am vazut si aceasta zi...
Cred ca va fi un an bun. De noi depinde. de fiecare in parte. Insumarea faptelor noastre, luate de la fiecare duce intr-o directie sau alta... Eu cred ca va fi un an bun... Nu va mirati... Desi., adevarat, chiar si eu ma mir... Sunt nefiresc de optimist in aceasta dimineata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: