site stats

marți, 4 ianuarie 2011

PRINCIPIUL CONSERVARII ENERGIEI.















Cand obosesc

De Prostie...
De Obraznicie...
De Fatarnicie...
De Nimicnicie...

Si sunt abia la jumatatea vietii...
Asta dupa statistici...


Cand sunt obosit...

De Buruieni...
De Urzici...
De Uscaturile Padurii...
De Coada Prunii...

Cand sunt obosit...

Sa vad crima.
Nepedepsita.
Si urmasii criminalului.
Umflandu-si piepturile
Ca niste curcani.

Cand sunt obosit de lumea aceasta...

Ma invioreaza gandul ca Dumnezeu a aranjat in asa fel lucrurile, incat in natura, nimic nu se pierde, nimic nu se castiga... Totul se transforma... stiu ca Dumnezeu nu imi va reda chipul de acum mai bine de douazeci de ani...

Ma uit la fotografie si nici eu nu pot crede ca sunt eu... Astept cu nerabdare transformarea mea intr-un fir de nisip din Univers, altul decat cel care sunt acum... Vrea sa ma transform in altceva. Orice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: