site stats

vineri, 28 ianuarie 2011

MI-E TEAMA...













O gandesc de multa vreme. Sper sa vina cat mai tarziu sau deloc. Semnele exista. Criza economica. Panica semanata pe tot cuprinsul bucatii asteia de roca numita Pamant. Din anii de relativa bunastare omenirea este pregatita si intaratata. Suntem intaratati la fel cum se intarata cocosii sau cainii inainte de luptele din arena.

Miroase a razboi. O noua batalie globala pentru controlul resurselor. O noua batalie din care marele perdant va iesi tot umanitatea. Dar miroase a razboi. Pentru ca asa vor unii. Pentru ca au stabilit altii ca statistic suntem prea multi, prea greu de controlat si prea greu de hranit...

Tin mintre si acum momentul in care am aflat despre caderea bursei la New York. Inchiderea inainte de finalul zilei. Nu cred nici acum, asa cum nu am crezut nici atunci, ca este pur si simplu o intamplare... Cineva trebuia sa fi avut semnalele "supraincalzirii" economiei mondiale... Nu vreau sa speculez ca putea fi si provocata de marea usurinta cu care se imprateau banii pentru consum prin sistemele de creditare...

Daca a existat un plan, trebuie ca acesta a fost facut din timp... Ceea ce am vazut incepand cu 2007 este doar partea de mijloc a planului... El a inceput a fi pus in aplicare mult mai inainte... Cine stie? poate ca 11 Septembrie 2001, New York a fost un semnal... Cel mai usor si mai bine te poti ascunde in vazul lumii...

Dar acestea sunt doar speculatii... Cert este ca in istorie, o criza economica mondiala a precedat un razboi de proportii globale... Asa pare sa fie acum... Insa omenirea in genere, mai ales partea civilizata a lumii nu este dispusa sa mearga la razboi... Partea mai slaba economic vrea o bucata din bunastarea celorlalti... Si uite asa tensiunea se acumuleaza... Si tare mi-e teama ca ne paste un nou razboi mondial... O nenorocire cum numai mintea omului poate proiecta...

2 comentarii:

  1. De ce ti-e teama? Voi, astia cu frica lui dumnezeu ar trebui sa va bucurati de razboaie, e o garantie in plus ca va intalniti mai repede cu creatorul.. :) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu de moarte ma tem eu... Ci de ceea ce isi vor face oameni ca tine unul altuia...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: