site stats

miercuri, 12 ianuarie 2011

AMERICA! AMERICA!
















Te-am visat o viata intreaga. In fiecare zi vorbesc despre tine. Simplul fapt ca existi imi da speranta si ma linisteste. Stiu ca de multa vreme ai fost visul multora. Si ii invidiez pe aceia care au putut sa guste din dulceata visului pe care il oferi.

Stiu ca sunt multi si aceia care urasc frumusetea ta. Stii, eu cred ca de fapt ei sunt macinati de acidul coroziv al sufletului: invidia... Te invidiaza pentru ca ce au ei nu va fi ca tine! Stii ca ei iti vor raul pentru ca numai astfel ar putea sa fie ei un pic mai rasariti?!! Stii toate acestea?

Ura unora a inceput sa te imbolnaveasca. Ei vor sa te ingenuncheze. Sa te calce in picioare. Te batjocoresc in fel si chip in toate colturile Pamantului desi lucrurile din ograda lor miros a putreziciune de hoit. Si daca tu te imbolnavesti eu ce sperante voi mai avea cand lumea il uraste pe Dumnezeu pentru simplul motiv ca le spune ca cel mai de pret lucru este iubirea?

De multa vreme caut sa ma ascund. Am cautat sa imi pierd urma. Te-am visat mereu. Mi-am dorit mereu sa fiu o parte din tine. Oriunde altundeva as fi nu ma simt bine. Tu esti "acasa" pentru mine, desi nu te-am vazut niciodata. Decat in vis. Si desi acum iti arata cu degetul imperfectiunea eu le spun ca pana acum nu am auzit de nimic mai bun decat tine...

Si daca i-ai intreba pe cei care te vorbesc de rau unde ar vrea sa fie daca ar avea de ales te-ar alege pe tine fara sa clipeasca. O si recunosc! de aceea eu stiu ca ei vor doar sa iti sfasie hainele, sa te siluiasca, sa iti fure podoabele si sa iti ingenuncheze fii ca sa se simta ei mai puternici... Mereu ma intreb la ce le-o fi servind puterea daca nu stiu sa faca binele macar asa cum stii sa il faci tu...

Te rog, ai grija de tine... Trezeste-ti fii adormiti in faldurile de osanza ale comoditatii. Scutura-i si spunele ca trebuie si sa dea, nu numai sa primeasca... Spune-le ca asa au facut si bunicii lor si strabunicii nostrii. Spune-le ca daca tu mori toata fandoseala aceea obraznica le va pieri de pe buze... Trezeste-i America! Trezeste-i!!! Fiindca toti avem nevoie de tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: