site stats

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

NU AM NICI O IDEE...

Nu am nici o idee despre ceea ce as vrea sa scriu... Imi apar in minte aceleasi subiecte... Ma simt eu insumi prea-plin de aceleasi idei... Un din nou si din nou enervant...Astept noutati... O fi si din cauza ca in ultima vreme au fost ceva probleme aici in paradis... Sau o fi din prea multa relaxare?!! Cine stie...

Imi place sa scriu... Sa dau afara presiunea pe care o acumulez... Ma relaxez cel mai adesea privind cate un film... Sunt din ce in ce mai slabe filmele... Dezamagitor... Totusi... Am vazut un film de curand... "The Green Mile"... L-a vazut cineva? Nu stiu cum de mi-a scapat pana acum acest film... Tom Hanks imi place prin definitie ca si actor...

Despre rautatea oamenilor? Ce sa mai spui? Despre lupta cu propriul tau eu in cate moduri poti vorbi?!! Pana si mie mi se pare ca subiectele acestea vor intra in derizoriu daca voi folosi aceeasi gandire, aceeasi exprimare, aceleasi idei, acelasi sistem de referinta...

Asa ca acum astept... Astept ca ceva sa ma inspire... Ciudat... In general ma inspira ceva ce am vazut sau un fragment dintr-o discutie... Poate fi si un cuvant ce mi-a trecut doar pe langa urechi... Mi-a ramas in inima si un cantecel pe care multi il stiu doar dintr-o reclama ce rula acum 2-3 ani prin media romaneasca...

Dar spune atat de multe si atat de simplu... Mi-ar place sa pot sintetiza la fel... Sunt un suflet nou, am venit in lumea aceasta sperand sa invat putin despre a da si a primi, dar, de cand am venit aici, am gasit bucuria, si ma gsesc facand toate greselile posibile spune cantecul... Nu stiu de ce, dar m-a atins... Am intalnit cantecul intr-un film...

Cateva cuvinte ce ne descriu pe toti... Pun cantecul la finalul acestui "articol"... Astept lucrui care sa ma inspire... Din cele douasprezece muze imaginate de grecii antici una ma va vizita din nou... Sau or fi facut vreun schimb... In ultima vreme am lucrat la doua piese noi... Nu stiu de ce mai fac treaba aceasta... Nu cred ca le voi inregistra vreodata... Sau poate ca ar trebui sa o fac... Pentru asta insa am nevoie de o trupa intreaga... Mai vedem...

Va las in compania lui Yoel Naim... In timp ce ascultam cantecul secundele se sting anuntand trecerea timpului.... Acelasi timp in care alti oameni pun la cale infamii, altii fac dragoste, unii se nasc, iar altii trec in vesnicia primita dupa faptele vietii lor scurte si de cele mai multe ori neinsemnate...

Un comentariu:

  1. ideile sunt acolo, bine ascunse in tine; se intampla insa uneori (si toti patim asta) sa asteptam ceva mai mult pana ca ele sa prinda forma, sa-si gaseasca stimulul care sa le scoata afara... weekend fain!

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: