site stats

marți, 4 ianuarie 2011

PLANIFICARE

Chiar nu am nimic de spus... Pare ciudat dar exact atunci ma simt relaxat... Inseamna ca m-am putut opri din despicarea firului in patru... Este bine... Relaxant... Imi pot face planuri doar pentru mine... Oare asta ma face egoist? Pentru ca mie nu mi se pare...

Planuri... Planuri... Primul ar fi sa imi infig bine radacinile aici, pe insula... Greu. Dar nu imposibil... Si sunt semne bune... Adevarat, si obstacole... Dar obstacole apar mereu in viata... Trebuiesc doar ocolite sau depasite in mod eficient...

Apoi, as vrea sa incep sa scriu o carte... Stiu cam care ar trebui sa fie subiectul... Nu am decis insa care ar trebui sa fie perspectiva... Dar am decis ca voi incepe sa scriu la ea... Nu ca as fi vreun mare scriitor...

Daca e sa ma intrebati, pentru mine este doar o refulare... Stiti oalele de gatit sub presiune? Aburul iese afara, parca printr-un orificiu, ca o ureche... Suierand... Fluierand... Exact asa ma simt eu cand scriu... Scrisul este Suierul meu... Fluieratul meau...

As vrea sa pot inregistra un cantec... Asa cum il vreau... Are o forma aproape finala... Rareori imi place ce fac... Mi-am dorit mult sa scriu un cantec cu chitara acordata intr-un alt mod... Si intr-o zi inspiratia a venit... Vreau sa inregistrez cantecul acesta... Numai eu si chitara... Atat... Fara zorzoane instrumentale... Simplu...

Anul acesta vreau sa vad Londra... Si Madridul... Si Barcelona... Dar inainte de asta vreau sa explorez insula... Si sa ma duc si pe insulele vecine... Sapte in total... Le vad in zilele super senine si nu foarte calde... Noaptea luminile razbat pana pe terasa mea si ma intreb ce se intampla sub licarul lor pe bucata cealalta de stanca iesita din ocean...

Vad conul vulcanului uneori acoperit de zapada... Acum parca a inceput sa se topeasca... Vreau sa urc anul acesta pe Teide... Cat pot de sus... Vreau sa merg intr-o excursie pe ocean ca sa vad delfinii si balenele-pilot... Si sigur vreau o zi de pescuit intr-o barca in largul oceanului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: