site stats

miercuri, 8 decembrie 2010

PLOAIA

De doua saptamani ploua... Ploua zilnic.... Aproape intr-una... Si daca o tine tot asa in curand o sa incep sa ma mir atunci cand nu a sa mai vad zilnic curcubeul... Curcubeul... Mereu imi amintesc de ce spune Biblia despre el... Dupa potop, Dumnezeu i-a promis lui Noe ca nu va mai face niciodata omenirii asa ceva... Drept chezasie a pus curcubeul pe cer....

De mai bine de doua saptamani ploua intr-una... Sa nu va inchipuiti ca este frig sau ceva de genul... Este o ploaie calda... Imi aminteste de ploile de vara de acasa... Am avut si o furtuna in treia zi... Dar asta am mai povestit-o... Am senzatia ca daca o mai tine tot asa, partea aceasta de insula va inverzi la fel ca si nordul ei, si o sa se transforme iar rocile vulcanice vor capata un verde abundent ce se va revarsa peste oameni...

Capitalismul acesta adevarat, occidental, din care tocmai am inceput sa gust din plin isi arata astfel toate mecanismele... Luna aceasta veniturile mele au fost afectate simtitor din cauza.... ploii! O sa vi se para ciudat dar asa este... Si eu inca nu pierd cine stie cat... Pierderile angajatorilor mei si a celor din jurul lor se cifreaza deja la ordinul sutelor de mii de euro... Si toate acestea din cauza ploii ingaduite de bunul Dumnezeu...


Vedeti, nu are nici o legatura economia cu Divinitatea decat daca aceasta din urma a hotarat ca asa este... Oamenii isi fac planuri... Dar Dumnezeu isi impune vointa Sa tuturor in acelasi moment... De cele mai multe ori nu bagam de seama. Dar uneori nu poti ignora asta... Si realizezi atunci cat de marunte sunt planurile omului...

Am aflat de la localnici ca vremnea este complet neobisnuita pentru insula... Mie mi se pare ca am primit rolul principal in filmul "Toate mi se intampla numai mie"... Dar stiu ca toate au un sens in aceasta viata... Si cine stie de ce trebuie sa ploua atat de mult atatea zile la rand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: