site stats

luni, 13 decembrie 2010

DOUA MISCARI PERFIDE ALE PSD

De cate ori se intampla sa am dreptate intr-o afirmatie nici mie nu imi vine sa cred... Pentru ca orice as face sunt un idealist incurabil... Imi place sa gandesc pozitiv... S-au intamplat in ultimele 24 de ore doua lucruri care m-au infiorat si care imi spun ca romanii au de luptat cu o fiara ce este doar ranita de moarte dar care si asa inca este periculoasa: Geoana a fost suspendat din PSD iar noul presedinte UDMR a luat-o din nou cu discursurile despre "autonomia teritoriala"...

Mustrarea lui Geoana se doreste a fi o indreptare a imaginii extrem de sifonate a PSD. Acum radacinile sale si proasta prestatie din campania electorala nu mai pot fi subiect de discutii sau pot fi demontate mai usor.

In acelasi timp UDMR si-a schimbat liderul care a inceput prin a vorbi despre "autonomie teritoriala"... Si asta se vrea o lovitura impotriva electoratului PD-L din Ardeal, care nu este deloc de neglijat...

Numai ce scriam ieri pe blog si azi dimineata despre atentia sporita la UDMR, tinand cont de faptul ca au stat alaturi de PSD... CA sa nu mai vorbim despre cat de des am vorbit despre activarea unor oameni infiltrati de PSD in toate structurile politice si sociale... Iata dovada...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: