site stats

sâmbătă, 22 octombrie 2011

15 MINUTE...

Lucrez de ceva vreme la un remake pentru "L.A. Woman" al celor de la The Doors... Nu este un lucru usor de facut... Varianta care mi se pare extraordinara in afara de cea originala este cea a lui Billy Idol... Apoi am o varianta si pentru "Sweet Child Of Mine", intr-o varianta mult mai soft, dar care imi place teribil si pe care am incercat-o deja asa, neslefuita in fata publicului impreuna cu cei de la "The Reeboot Project"...

Mi-am amintit si de Supertramp... O super-trupa ce imi pare pe nedrept prea putin cunoscuta la noi, desi avea o mare faima in anii saptezeci/inceputul anilor`80... Am ales "Take The long Way Home" probabil din cauza versurilor... Recunosc...

Incep sa ma simt vechi... Sper sa ma invechesc ca si vinul de calitate, nu ca si laptele... Semnele invechirii? Muzica ce imi place este din ce in ce mai indepartata de ziua de azi pentru ca mereu si mereu se mai asterne ca inca o fila dintr-o carte, inca o zi... Aveti si o surpriza: Snoop Dogg cu Jim Morrison... Nu moare muzica buna. Niciodata!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: