site stats

marți, 1 ianuarie 2013

100.000!!!











Se vor implini in curand 4 ani de cand am deschis acest blog... L-am deschis ca pe o supapa de refulare. Ca pe un loc unde pot scrie orice nebunie imi trece `prin cap... Apoi, treptat, lucrurile s-au schimbat insa... Unii astazi il percep ca pe un blog politic... Pentru altii a fost o sursa de a culege cateva randuri pentru o antologie de poezie...

Cand am inceput sa scriu nu gandeam ca o sa fiu atat de perseverent... Insa am realizat ca scrisul ma ajuta sa imi sedimentez ideile si, in mod inexplicabil, imi da incredere si putere in fortele mele proprii... Uite asa, bob cu bob, sau mai bine zis click dupa click, in patru ani am adunat, iata, chiar in prima zi a anului 2013, 100.000 de accesari... Mie mi se pare o cifra extraordinara! Cei care au bloguri stiu cat de greu este sa obtii o accesare, mai ales la inceput... Ba ca sa fie totul complet, am realizat, studiind statisticile ca nu exista continent neatins

Va multumesc tuturor pentru ca ati ales sa fiti uneori alaturi de mine in aceasta calatorie de aproape patru ani, care inca nu stiu cat va dura... In ultima vreme m-am simtit oarecum vinovat de lipsa de inspiratie si  de aceea am chiulit adesea... Dar nu renunt! Ma imping de la spate, eu pe mine, si nu capitulez. Vor mai veni si alte idei si alte nebunii la care am sa va fac partasi ai mei...

100.000 in patru ani... 25 de mii pe an... O medie de 70 de accesari pe zi... Altadata 700 pe zi, iar altadata una pe zi... Mi se pare incredibil. Sunt magulit si inca o data va multumesc, urandu-va din inima "La multi ani"!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: