site stats

joi, 24 iunie 2010

2012













Aud de vreo doi ani incoace despre "Planeta X" si despre faptul ca in data de nu-stiu-cat si luna nu-stiu-care a anului 2012 lumea, asa cum o stim, va trece printr-un dezastru imens si ca civilizatia umana se va sfarsi... Tot soiul de aberatii...


Planeta X... Din start este o denumire care ma face sa am indoieli... Planetele sunt prin definitie corpuri ceresti care graviteaza in jurul unei stele... Exact ca si Pamantul... In nici un caz un corp care se deplaseaza prin Univers cu viteze incredibile nu poate fi definit ca fiind o planeta...

Nu cunosc date suficiente despre asa-zisa planeta, si sincer, am senzatia ca nici cei care cotcodacesc si cred in tampenia asta cu 2012 nu sunt suficient de informati...
Pentru mine, doar simplul fapt ca se da o data exacta a sfarsitului omenirii imi spune ca povestea asta este o mare minciuna...

Fiindca sunt crestin si cred ca sfarsitul lumii va veni exact asa cum l-a prefigurat Isus Hristos care, intrebat despre "sfarsitul zilelor" a spus foarte clar si raspicat ca umanitatea nu va sti niciodata care este ziua aceea cu exactitate...


Ba mai mult a intarit acestea spunand ca ziua ultima a istoriei noastre "va veni ca un hot" si ii va lua pe toti prin surprindere si nepregatiti... Cunosc bine aceste cuvinte... Le-am citit si rascitit de nenumarate ori in Evangheliile din Noul Testament...

Si atunci este normal sa ma intreb: De unde si de ce toata aceasta isterie? Sa fie o doar o teorie a conspiratiei daca spun ca toata tevatura asta este doar un zgomot de fond care trebuie sa induca agresivitate in masa in vederea pregatirii pentru o noua conflagratie mondiala?

Nu ar fi o improbabilitate... Istoria ne arata ca orice criza economica majora a fost invariabil urmata de un razboi la nivel planetar... Si razboaiele nu s-au purtat pentru chestiuni de onoare ci au fost duse cu scopuri extrem de clare: resursele naturale si sferele de influenta geo-politica...


Se prea poate sa mai existe si alte cauze pentru care teoria Planetei X are atata succes la public... Toti oamenii cu care am stat de vorba au admis invariabil ca exista o forta superioara... Ateii refuza sa o numeasca Dumnezeu dar si ei cred in ceva... Am incercat mereu sa imi inchipui aceasta forta colosala despre a carei existenta ne vorbeste mereu legatura celesta ce exista in noi...

Si am apelat la Biblie pentru a intelege mai bine... Am crezut mereu, ignorant fiind, ca de altfel marea majoritate, ca Dumnezeu este un batran cu barba alba... Spre marea mea surpriza am gasit in Biblie o descriere total opusa: "Dumnezeu este duh"... Si asa am avut o revelatie... Dumnezeu nu are o forma fizica... El ni s-a revelat in forma sa fizica doar prin Isus Hristos, parte a Trinitatii...

Si daca Dumnezeu este duh, mi-am permis eu sa deduc, atunci trebuie sa fie o forma de energie inteligenta... Astfel si omnipotenta si omniprezenta lui Dumnezeu sunt posibile si nu sunt doar basme inventate pentru controlul maselor... Tot astfel ne putem usor inchipui si faptul ca ni se poate revela in multe moduri, inclusiv la nivelul subconstientului...

Si, dintr-o data, iata ca Dumnezeu nu mai apare ca o fiinta mitica ci ca o realitate posibila pentru toata lumea... Pentru mine, in mod particular, existenta lui Dumnezeu asa cum ni s-a revelat in scrierile biblice este o chestiune sigura... Asa cum am mai spus-o in dese randuri, nu pot accepta nimic cu inima daca mintea mea nu intelege...

De ce va spun toate acestea si ce legatura au ele cu 2012 si planeta X? Pentru ca daca Dumnezeu este o o forma de energie, sigur pozitiva, toate legile stabilite de el ne arata ca exista "plus" si "minus" adica exista si acea forma de energie negativa, carei oamenii ii spun "Diavolul"...

Si daca aceasta forta exista, ea se poate insinua in subconstientul nostru provocand efecte intocmai ca si drogurile, deformand realitatea inconjuratoare si facand ca proprii nostri ochi si inteligenta sa ne minta... Poate ca acum prietenii mei atei vor intelege mai bine mecanismul prin care infuenta energetica negativa le induce starea aceea de nihilism...

Si ca sa ajung in sfarsit la legatura cu isteria creata de "Planeta X"... Cand omenirea intra in panica, rabufneste tot raul din indivizi... Furturile, crimele, dezmatul motivat de faptul ca daca tot nu va mai fi nimic poti face toate lucrurile interzise... Tot raul infranat se va revarsa peste noi... Uite ca haosul se dezlantuie atat de simplu... Iadul pe pamant cu alte cuvinte...

Si uite ca dintr-o data reticenta mea vis-a vis de 2012 nu este o absurditate, ci mai degraba o opinie solida... Uite, de aia.... De aia nu cred eu in prostiile aruncate pe Internet... Internet... Chestia asta tinde sa devina o uriasa masina de spalat creiere... Periculoasa treaba...

Cat despre 2012 si marile predictii ce sa spun? Daca Dumnezeu este energie si transmite pe aceasta cale mesajul Sau catre noi actionand ca un emitator, cei care au capacitatea de a recepta mesajele sunt doar niste receptori ultra-sensibili...

Cand avem de-a face insa cu indivizi care recepteaza unde energetice negative sau - de ce nu - cu minti bolnave, lucrurile stau cu totul diferit... Iar daca toata tevatura asta e pusa la cale de oameni in scopul nei manipulari, atunci e vai de noi...

Ne vedem in 2013!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: