site stats

duminică, 20 iunie 2010

TIGANUL, SENIOR DE ROMANIA...

















Am vazut ce se intampla in Romania... Inundatii. Din nou... Coduri de alerta... De toate culorile... Din nou... Incerc sa raman in contact cu ceea ce se intampla acolo...

Insa adevarul este ca nu prea imi mai pasa... Par cinic, stiu... Dar daca am ajuns sa pun piciorul in avion si sa spun ca am plecat de tot asta inseamna ca am taiat cordonul ombilical pe care in mod masochist am refuzat sa il tai timp de mai bine de patruzeci de ani...

Privind contemplativ doar, de departe, am o senzatie de usurare... Vad si mai clar mizeria in care am fost obligat sa traiesc si toata tigania ce se desfasoara in mod splendid, cuprinzand in mod malign o tara in care stau doar cativa oameni si prea multi bipezi...

Pentru tot ceea ce mi se intampla suntem de vina... Romania, prin romani, nu face exceptie de la aceasta regula... Gasca de politicieni imbuibati ce au raturile in vant a transformat Romania intr-o sugativa imensa... O sugativa ce extrage pofta de viata, pofta de a face ceva, si iti ofera la schimba doar resursele pentru a supravietui mizer... Ca sa nu indraznesti a visa la nimic...

Unii spun ca toate astea se intampla din ignoranta si prosta crestere a clasei politice... Eu nu sunt de acord cu aceasta teorie... Eu cred ca tot ce s-a facut si s-a implementat ca sistem si raporturi sociale dupa decembrie 1989, s-a facut cu buna stiinta si cu o enorma rea credinta...

Cum altfel se poate explica faptul ca romanul castiga putin si este fortat sa cheltuiasca mai mult decat vest-europenii pentru o viata ce poate fi catalogata fara a gresi de mizerie.. O viata in care siguranta zilei de maine este doar o palida speranta, inexistenta ei fiind inlocuita de disperare si lupta maidaneza pentru supravietuire...

Am spus mereu si imi voi sustine oricand afirmatia: avem o gramada de probleme nerezolvate si prea multi indivizi ce au scapat nepedepsiti pentru nelegiuirile ce le-au facut din 1989 incoace... Este usor de inteles si logic ca ar trebui luati in ordine cronologica si pusi pe unde le este locul pentru jaful si crimele ce au fost folosite pentru a infaptui jaful...

Cum spunea bine Lucian Mandruta, Romania este sub stare de asediu... Tiganimea s-a infipt bine in grumazul romanesc... Incet, incet, cutumele satrei tiganesti, ce a gasit aici un teren propice dezvoltarii datorita tolerantei si bunului simt lipsit de pragmatism al romanilor, au inceput sa devina obiceiuri romanesti... Si de la obicei la lege nu mai este mult...

Sistemul sanitar precar, ce a dus la imbatranirea populatiei, sistemul de invatamant distrus cu buna stiinta pentru ca un ignorant este mai usor de manevrat decat un om cu o inteligenta educata, legislatia facuta doar pentru a putea fi ocolita, sunt mostenirea lasata de fiul unei tiganci din Oltenita, Ion Iliescu, si gasca lui, ce a preluat prin crima puterea in 1989...

Ce s-a stricat in ultimii 20 de ani nu se poate repara intr-o zi... Trebuie sa fii de-a dreptul tampit ca sa ai o astfel de pretentie... Si rezolvarea problemelor este ingreunata de faptul ca membrii gastii ce a instaurat sistemul s-au infiltrat peste tot... Si, functionand aidoma nei retele de spionaj, au fost pusi la conservare, iesind la lumina doar atunci cand este nevoie...

Exact asta se vede acum in Romania... Moartea PSD si pedepsirea exemplara a vinovatilor pentru crimele comise in decembrie 1989 si in timpul mineriadelor sunt doar inceputul curateniei generale...

Pot doar sa imi imaginez cum le-ar tremura fundul catelusilor mai mici ce au vrut o parte din ciolan... Si multi ar gandi de doua ori inainte de a indrazni sa o mai puna de o smecherie...

Am asteptat douazeci de ani ca ruda regelui Cioaba, Ion Iliescu, impreuna cu cei care l-au sprijinit, fie ei tigani, fie romani care si-au tradat sangele, sa plateasca. Din plin. Tot ceea ce au facut! Inca nu s-a intamplat... dar ii vad nelinistiti... Si asta este un semn bun...

Am luptat pentru ca toate acestea sa se intample... Am imbatranit asteptand... Dar nu ma las... Nicicum... PSD si oricine il sprijina, inclusiv Crin Antonescu, trebuie sa dispara definitiv din peisaj. Tiganimea trebuie pusa cu botul pe labe... Nu romanii trebuie sa se supuna legilor tiganesti ci viceversa...

E usor de facut daca reusesti sa vezi ca tot zgomotul produs impotriva lui Basescu si PDL este de fapt o frica de ceea ce li se poate intampla si ca ar putea pierde privilegiile dobandite... Asa ca, eu unul nu recunosc nici o lege care este stramba si in defavoarea mea.. Recunosc doar legea bunului simt comun.

Un comentariu:

Eu cred ca: