site stats

vineri, 11 iunie 2010

CLUB SPICE...














Pentru mine Club Spice reprezinta locul in care am fost primit cu bratele deschise de catre publicul ce frecventeaza cluburile bucurestene... Intre mine si Spice a fost dragoste la prima vedere ca sa zic asa...

O ultima seara inainte de plecarea din tara... Multi prieteni au venit sa ma vada... Si a fost o seara exact ca in vremurile bune... Am cantat... Desi seara de karaoke am cantat si live... Chiar daca nu am avut basist... Si distractia a fost maxima... Lume multa pentru o seara de joi... Din nou s-a petrecut pan` la ziua...

Atmosfera? Se vede din foto... Cum zice Vali (Craciunescu): "Dupa seara asta o sa ti para rau ca pleci.." Are dreptate oarecum... O parte din mine ramane acolo, la Bucuresti... Pun niste fotografii facute asa cum s-a priceput aparatul meu...

PS: Acum am vazut ca printre cadouri am primit si ciocolata cu ROM!!! Ca in vremea copilariei!!! LOL!!!






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: