site stats

vineri, 4 iunie 2010

AICI NU E LOCUL!


















Probabil ca ati remarcat faptul ca in ultimele zile am evitat sa scriu articole cu un continut politic... De ce as mai face-o oare?!! Singura mea motivatie ramasa in picioare este aceea ca trebuie astupata cu calti gura acelora care se afla in slujba opozitiei de azi, adica PSD + Crin Antonescu si restul partidelor si partiduletele ce graviteaza in jurul PSD...... Nu ar trebui sa mai fac nici acest serviciu maselor de manevra - homo stupidis stupidicus... Aia si asa nu citesc blogul acesta...


Si in fond tot ce era de scris am scris... Sub diverse forme... In fel si chip... Poate ca au existat si unele rezultate, dar nu cele care erau necesare... Inca prea multi nu inteleg... La inceput am crezut ca este rea-credinta la majoritatea... Dupa care am inteles ca mintea lor nu mai poate functiona la maxima capacitate in intoxicatia mediatica din ultimii doi ani si mai ales ultimele sapte luni cand asaltul mediatic a atins un nivel de salbaticie pe care nu tin minte sa il fi intalnit vreodata... Si am crescut jumatate din viata sub cizma comunista...

Nu ar fi nici o nenorocire daca genul asta de oameni ametiti si dezorientati de salbaticia mediatica ar fi mai putini si ar apare doar in anumite perioade... Uitandu-ma retrospectiv insa realizez ca asta se intampla de mai bine de 20 de ani...

Cand in 1989 le-am spus: "nu Iliescu!" ei au zis da... Cand in 1990 am zis: "punctul 8 din Proclamatia de la Timisoara", ei au tacut... Cand in 1990 am zis: "regele Mihai" ei au zis nu din nou.... Cand in 2000 am zis "Nu" lui Iliescu, ei l-au ales din nou... Si tot nu le-a fost indeajuns... Acum se uita ca natafletii la urmasii celor de acum douazeci de ani... Nici macar nu remarca un fapt vizibil cum este asemanarea flagranta dintre zambetul lui Ponta si cel al lui iliescu... Mai bine zis acea grimasa ranjita...

Si uite asa, periodic, romanul alege exact raul cel mare... O fi sau nu o fi masochism? Astia ai lui Iliescu jubileaza, caci dictonul "copiii sefilor nostrii vor fi sefii copiilor nostrii" functioneaza conform unei atente planificari... Vlastarele se ingrijesc de mici... Si Romanul nu vrea sa invete si pace ca aschia nu sare departe, desi asta este vorba romaneasca...

Nu imi mai pasa... Masa de manevra este compusa din mult mai multi oameni stupizi decat pot eu suporta... Si apoi nu eu trebuie sa cobor la nivelul lor ci ei trebuie sa urce la nivelul meu... Nu o pot face? Nu sunt in pozitia sa oblig pe nimeni dar daca as avea puterea asta i-as obliga fara mila... Pentru ca este spre binele lor...


Romanii sunt inca speriati de ce consecinte ar putea avea faptele lor... De aceea prefera sa nu faca nimic... E mai sigur... Este mai sigur sau sa taci sau sa dai in toti fara sa ierti vreunul... Asa, doar, doar vei fi socotit impartial...

Vrea cineva sa citeasca numai ce i-ar place sa auda?!! Vrea cineva ca eu sa fiu obligatoriu de parerea lui? Vrea cineva?!! Ei bine acesta nu este locul potrivit! Prieten iti este acela care te face sa plangi spunandu-ti adevarul oricat de crud ar fi, nu acela care te minte frumos ca sa zambesti... E un proverb arabesc... Vrea tot juganitul care posteaza anonim sau cu identitate ascunsa sa isi spuna parerea?!! Asta nu e locul potrivit...

Daca ar fi sa fie acesta este locul unde se pot intalnii doar oamenii cu coloana vertebrala si cu capul neplecat.. Nu ma intereseaza sa fac trafic... Vreau sa imi fac cunoscuta opinia. Dar nu cu orice pret! Si nu am absolut nici un fel de avantaj scriind aici... Absolut nici unul... Parca imi si pare rau ca nu am... Dar tocmai pentru ca este scris doar din dorinta de refulare si a mai limpezi unele treburi din viata va spun ca acesta este locul in care doar oamenii care cred si vor sa se mai faca bine au loc...

Romanii vor sa il dea jos pe Basescu?!! PD-L?!! Uau!!! Foarte tare strategie... Strasnica... Si cu cine ii vor inlocui?!! Cu urmasii urmasilor celor care ne-au tras pe sfoara si au jefuit Romania sistematic?!! Hai, ca o sa dam si un party... Nostimi romanii astia priviti asa, din afara... Doar ca eu sunt in aceeasi cusca de sticla cu ei...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: