site stats

miercuri, 2 iunie 2010

PLANUL DE BATAIE












In viata aceasta trebuie sa fii pragmatic. Pragmatic si materialist sunt doua lucruri diferite... Pragmatismul tine mai mult de eficienta si efectele produse de actiunile tale pe unitatea de timp...


Am avut astazi o discutie deosebit de constructiva cu prietenul si colegul meu de pe celalalt blog, "Mahmuri"... Cu LMN...Si am aflat ca pentru unii pragmatismul este sinonim cu materialismul si cu interesul personal... Adevarat cu interesul personal are ceva de a face dar pentru mine interesul personal este legat de mediul in care traiesc...

Dac nu traiesc intr-un mediu sanatos starea mea se degradeaza... continuu... De aceea aleg sa lupt pentru insanatosirea mediului in care imi desfasor activitatea... Si fac asta in fiecare zi, zbierand la ceea ce este bonav si putred... Si slava Domnului am despre ce vocifera...

Insa diferentele apar la planul de bataie... Eu am identificat problemele dupa un set de criterii pe care le-am aplicat apoi impartial si democratic obtinand astfel un set de prioritati... Cam asa procedez de fiecare data, cu incapatanare si tenacitate... Timpul imi da de obicei dreptate...

De aceea cand vine vorba de politica mie imi este foarte simplu si la indemana sa imi explic actiunile... Nu alerg in orb si nu latru la luna... Am un plan. Si ma tin de el oricat de greu mi-ar fi. Cand l-am alcatuit am avut in vedere mai multe variabile si am construit intocmai ca la sah in minte mutari in avans ca sa vad "ce se intampla daca facem asta?", si asa am ajuns sa imi setez trei prioritati:

OBIECTIVUL NR.1: Disparitia PSD de pe scena politica

Motivatie
- au instalat sistemul corupt pe carte il vedem astazi
- au folosit pentru asta fostele structuri de informatii ale Securitatii lui Ceausescu
- intr-un fel sau altul au condus timp de mai bine de 10 ani Romania post-decembrista
- are in componenta membrii capabili de crima pentru a ajunge la putere
- sunt clar urmasii fostilor comunisti

OBIECTIVUL NR.2: Disparitia lui Crin Antonescu de pe scena politica

Motivatie
- a ales PSD drept aliat
- a tradat ideile pentru care a fost votat in primul tur
- nu stie sa piarda

OBIECTIVUL NR. 3: Extirparea parvenitilor din PDL

Motivatie
- este singurul pas credibil si normal de facut
- este motivul pentru care i-am sustinut
- este ceea ce au promis ca vor face

Toate aceste obiective trebuiesc duse la indeplinire pe rand in exact ordinea pe care mi-am propus-o... Desigur, eu nu le pot atinge de unul singur... Pot doar lupta pentru indeplinirea lor... atat cat pot pe acest blog...

Daca stai sa te uiti cu atentie este si normala ordinea... Ba mai mult decat atat sunt probleme ce in mod cronologic noi am refuzat sa le rezolvam in ultimii douazeci de ani... Nu le poti rezolva pe toate odata... Ar fi risipa inutila de energie...

Toate trei reprezinta niste etape... Pe parcursul acestor etape am scapa incet de toate mizeriile ce le poarta cu sine fiecare problema atasata de ele... Si pe masura ce s-ar indeplini obiectivele sarcina noastra colectiva ar fi mult mai usoara intrucat ar spori increderea in puterea opiniei puublice...

Daca ceea ce spun eu nu are logica si nu este de bun simt accept sa ma luati in balon... Altfel astept sa ma aprobati si sa actionati in consecinta. Pentru mine este foarte simplu. Mama tutror relelor este PSD si PSD trebuie sa moara. Din punct de vedere politic. Vreau sa imi linistesc sufletul stiindu-i intr-un rigor mortis politic...

Sa nu uitati niciodata ca PD-L este o formatiune politica ce a aparut ca anti-PSD si anti-Iliescu... Iliescu a dat guvernul Roman jos cu minerii... Sa va amintiti toate acestea cand aveti instinctul sa deschideti gura spunand o nerozie aruncata de mincinosii de meserie de la antene, realitati samd... I-am gasit ascunsi pe diverse site-uri chiar si pe aceia pe care i-am dovedit a fi mincinosi in noiembrie trecut...

Atentie sporita si intelepciune va urez... Pentru ca este mai simplu sa te bati cu fiecare pe rand decat cu toti deodata... Asa sunt sansele de reusita mai mari. Si actiunile au efect mai vizbil si mai rapid... Pentru mine acesta este pragmatism... Vreau sa traiesc intr-o societate normala... nu sa ma simt normal doar in preajma occidentalilor...

V-am pupat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: