site stats

vineri, 4 iunie 2010

THE SILVER CHURCH & SPICE












Aseara am avut o seara excelenta... Reusita foarte... Din toate punctele de vedere... Si totul legat de ceea ce imi place mai mult... Muzica... in orice forma de agregare ar fi ea...


Inainte de toate am cantat aseara la The Silver Church, in deschiderea unui concert de binefacere... Era vorba despre viata unui om, si de aceea am trecut peste toate problemele mele personale si am cantat, intocmai ca si Anna Lesko, intr-o formula inedita: eu si muzicantii de pe CD... Mint... Anna Lesko mai are si trupa de dans... Eu nu...

Cred ca That`s Allright Mama (Elvis), I`m A Believer (The Monkees), Do Wah Diddy (Manfred Mann) si mai ales Walk This Way (Run DMC & Aerosmith) condimentat cu Thunderstruck au fost foarte bine selectate judecand dupa reactia celor prezenti...



Ma asteptam totusi sa fie ceva mai multa lume, chiar daca era joi... Era un concert cu un scop nobil... Era vorba despre viata unui om... Iar capul de afis, Jukebox este cea mai reprezentativa trupa de coveruri din Romania...

Nu pot sa inteleg solidaritatea in viziunea romaneasca dar nici nu vreau sa discut pe tema asta aici si acum... As puncta totusi ca daca toate astea se intamplau in afara granitelor Romaniei oamenii cu inima, doritori de a ajuta ar fi umplut la refuz sala doar pentru a ajuta un om... Important este ca cei care au fost s-au simtit bine...

Mi-a facut placere si reintalnirea cu fosti colegi de la Etajul 4... Afara de unul stiti voi care... Persoana importanta mon cher... Dar prezenta lui aseara acolo m-a amuzat si mi-a rezolvat o problema mai veche... Si pot privi detasat la omuletul cu palarie care umbla ca un cocosel incercand sa se faca remarcat...

Nefericirea a fost ca nu am putut sa stau sa ii ascult si pe baietii de la Noisy Floor si Micul Paris pentru ca a trebuit sa salut in fuga, sa ma arunc din mers intr-un taxi si sa ma prezint la Spice Club, pentru o seara de karaoke careia urma sa ii fiu maestru de ceremonii ca sa zic asa... Dupa mai bine de un an ma aflam din nou pe scena de la Spice, si parca nu am plecat niciodata de acolo...













Am facut echipa buna impreuna... Cu totii... Si publicul, nu atat de numeros pe cat il stiam eu de pe vremuri, si baietii de la bar, si DJ-ul au contribuit la un boost de energie care imi este atat de familiar cand imi aduc aminte de Spice...


Daca la boost-ul energetic ma asteptam, nu ma asteptam ca sa plecam de acolo pe la ora patru si ceva trecute fix dimineata.... Obosit? Un pic? Fericit Categoric! Chiar daca am ajuns acasa pe la cinci si se cracana de ziua...

Ma bucur ca aceasta este prima seara dintr-o noua serie de seri in care voi fi pe scena la Spice si asta nu doar pentru karaoke ci si pentru a canta live cu gasca mea, The Jam... Mai rarut ca-i mai dragut... Dar din toata inima! Si uite asa toate dorintele mele sunt pe cale sa se implineasca...

Un comentariu:

Eu cred ca: