site stats

luni, 18 octombrie 2010

AS VREA SA FIE SIMPLU... (revizuit)











Revin asupra acestui articol ca urmare a unei surprize ce mi-a fost servita pe nepusa masa si care m-a luat pe nepregatite... Se poate deci... Exista si asa ceva... Se poate... Multumesc R.

Un film nou a trezit in mine acum cateva zile sentimente vechi... Senzatii. Dorinte. Vise. Traim inca vindecarea si asteptam uitarea ca sa imi vina in ajutor... Si aveam un suras amar cand vorbeam despre ea...

Trebuia sa fie simplu. Trebuie sa fie simplu pentru noi toti. Intalnesti fata, te indragostesti de ea, ea se indragosteste de tine, si traiti fericiti pana la adanci batraneti...

Adolescenta a trece... Intre timp apar alte nevoi care iti complica existenta... Aflam ca nu suntem ingeri... Intensitatea senzatiilor incepe sa se estompeze... Si totusi eu vreau sa fie simplu... Pur si simplu... Sa o intalnesc. Sa ma uit la ea si sa stiu ca toate cele de dinaintea ei au fost mici rataciri de pe calea ce ducea catre ea...

Dragostea adevarata este singulara... Unica... In rest doar ne mintim ca sa avem parte de sex... Iar eu vreau sa fie simplu... Am complicat intr-atat lucrurile incat am uitat cum este sa iti lasi inima sa se reverse vuind asupra ratiunii, inecand-o... Uneori stau si ma intreb daca nu sunt cumva indragostit de ideea de a fi indragostit... Nu mai vreau sa analizez nimic...

Nu mai vreau sa fiu atent... Vreau sa fie simplu. Natural. Linistit... Am vazut odata, demult, la Oradea, doi batranei cu parul alb trecand pe strada... Se tineau de mana... Imaginea aceea imi vine mereu in minte...

Mi-ar place sa imbatranesc iubind astfel... Insa toate relatiile mele de pana acum contrazic aceasta posibilitate... Si pana ieri am acceptat ideea ca s-ar putea ca am un soi de handicap in comunicare atunci cand vine vorba de o relatie intima... Ieri am realizat ca nu este deloc asa... Se poate si altfel... Sa fie simplu... Sa nu facem eforturi si compromisuri incomensurabile...

Nu trebuie mari compromisuri si nici eforturi uriase daca iubesti cu adevarat. Sunt sigur de asta acum... Inainte doar intuiam... Chiar nu avem nevoie de compromisuri si de eforturi daca iubim... Si am senzatia ca intre atatea nevoi si ifose am uitat cum se iubeste cu adevarat...

Straduintele apar atunci cand nu esti sigur de sentimentele tale. Cand nu vrei cu adevarat sa fii langa persoana cu care esti si inima ta tanjeste dupa cu totul altceva... De aceea o sa vreau mereu sa fie simplu...

Nu imi spuneti ca nu se poate... Nu am sa va cred... Chiar daca nu o voi gasi niciodata o voi cauta mereu in fiecare femeie pe care o intalnesc... Vreau sa fie simplu... Si daca nu e asa, nimic nu s-a pierdut...

Nu pentru mine... Am visat frumos o viata intreaga... Si am sperat mereu ca voi trai senzatia suprema asa cum mi-am dorit-o... Si de ieri incoace stiu sigur ca se poate... Si asta da aripi sperantei, cu care eram certat de o vreme si care statea chircita undeva speriata de izul de naftalina al locului in care o pusesem drept pedeapsa fiindca aveam senzatia ca ma amageste fara motiv...


2 comentarii:

  1. Foarte interesant articolul;ma regasesc in unele idei cum ar fi "...ne mintim sa avem parte de sex".Asta m-a cam izbit si ma gandesc,oare ma face un magar chestia asta?

    Numai bine,George!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu. Deloc. Doar ca e multa pierdere de timp si de orientare...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: