site stats

marți, 5 octombrie 2010

SA AM PAROL MON CHER!
















Ma intreb daca o sa mor vreodata si cum va fi dupa aceea lumea... Muti urasc vorba ce am zis-o intr-o doara cand mi-am dat demisia de la un job, dintr-o firma: "Eu plec, dar voi ramaneti!"... Am vazut ca fraza asta ii enerveaza pe multi care se cred buricul pamantului si montatori de coada la pruna asa ca am folosit-o cat de des am putut...

Nu imi doresc sa mor... Nuuuu... Doamne fereste... Ma intreb daca voi mai avea ragazul sa stau pe aici fantomatic si sa rad cat de tare vreau de cei ramasi, avand siguranta ca nu o sa ma auda nimeni razand... Adica sa rad in liniste...

Ati remarcat faptul ca nici asta nu mai poti face in liniste? Nu mai poti rade cu pofta... Se gaseste unul sa iti strice pofta... Doar asa... Pentru ca el nu a primit nici o bucatica de la nevasta-sa in ziua aceea... Sau daca este o "ea" poate a primit o bucata de la barbat-su... Dar nu din ceea ce isi dorea...

Doamne! Cat mi-ar place sa ma pot strecura invizibil in spatele unora si sa fiu de fata atunci cand ei cred ca nu ii vede nimeni... Sa ma asigur doar ca ceea ce intuiesc despre ei este adevarat. Sa nu mai am nici o umbra de indoiala, desi stiu si acum ca nu ar trebui sa am... As muri bucuros pentru asta daca Dumnezeu ar decide asa pentru mine...

Pentru cei mai multi romani ceea ce veti citi mai jos nu are nici o legatura cu ceea ce ati citit pana acum... Dar simt ca asa trebuia sa fac... Ca sa pot racai cat mai multe egouri descentrate de invartelile nebunesti din Romania si aruncate de centrifuga in mod absolut aleatoriu in locuri nefiresc de sus-puse (social vorbind), de unde isi permit sa se creada ce vor ei...

Sunt roman asa ca am dreptul sa scriu ceea ce sunt pe cale sa scriu:


ROMANIA NU ARE NICI O VINA...

Problema suntem noi, romanii, care ne credem Buricul Pamantului, avem senzatia ca Soarele rasare numai pentru noi si ca Terra se invarteste in jurul axei proprii datorita noua... Si cu toate acestea cand iesim din Romania suntem mereu contrazisi de ceea ce vedem...

Nu conteaza... Noi continuam sa ne simtim la fel de impaunati... Si pentru toaste problemele dam vina pe ... guvernanti... E mai simplu asa... Noi nu am facut nimic pentru a impiedica nimic... Dar "aia" sunt de vina... Noi suntem niste ingerasi care au facut tot ce se putea face... Sa am parol mon cher... De ce ma umfla rasul?!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: