site stats

luni, 25 octombrie 2010

BRUSC...



















M-am trezit...
Si m-am simtit...
Batran...
Doar
Pentru ca
Am primit
Niste
Fotografii...

***
Timpul
S-a oprit
Pentru mine
In liceu...
Corpul fizic
S-a transformat...
Doar creierul
Este
Neobosit
In a refuza
Ceea ce
Este evident...
Copiii
Ce cresc
Ne arata
Adevarul...

***
Cred ca
Daca
Inima mea
Ar accepta
Vreodata...
Varsta
Data
De anii
Trecuti
Peste mine
As muri...
Caci...
Eu
Nu pot
Sa plec
Din aceasta lume
Batran.

***
Timpul
Isi cere
Drepturile
Si
Nu cred
Ca sunt
Mai intelept
Asa
Cum
Intelege
Majoritatea
Acest lucru...
Desi...
Ar trebui...
Dumnezeu
Nu ne vrea
Si nu poate
Rabda
Prostia
Sau
Lipsa
Intelepciunii...
In fond
Suntem
Creatia
Lui...

***
M-am trezit...
Si m-am simtit...
Batran...
Doar
Pentru ca
Am primit
Niste
Fotografii...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: