site stats

miercuri, 2 decembrie 2009

Catre aparatorii "democratiei originale" promovate de PSD.

In spatiul virtual de pe Facebook se afla multi oameni. Si bineinteles ca postarile mele, mai ales cele din ultima vreme, pe unii i-au incantat iar altora le-au produs spume la gura si rahat.

Complimente, amenintari voalate, injurii, remarci la adresa fizicului si intelectului meu, in sfarsit de toate felurile.

Un cetatean, pe numele sau (real sau nu, nu stiu) Farcasanu Ionel, a considerat de cuviinta sa imi adrese cateva randuri personal. Nu e cel mai reprezentativ atac, dar este primul trimis mie, in spatiul meu personal de pe Facebook. Am gasit acest mesaj in casuta de mail. Am sa fac un copy-paste, ca sa nu pierd timp, la mesajul scurt al "tovarasului".

Fac acest lucru intrucat nu este primul care aduce astfel de acuzatii. Am primit in ultima vreme multe mesaje de acest fel. Am mai trait aceleasi lucruri acum 20 de ani. Asta este un semn ca metodele PSD-istilor nu s-au schimbat si ca sunt slabe sanse sa se schimbe.

Iata deci ce scrie un "om de bine":

Farcasanu Ionel:
"cine esti tu sa critici un asemenea om nu tie rusine unde vrei sa ajungi sau esti unii dintre oamenii lui Basescu Rusine Bai tatae"

Am sa acord public raspunsul meu tovarasului in cauza si am sa va rog si pe voi cei care cititi aceste randuri, daca aveti timp si dispozitie, sa faceti acelasi lucru prin postarea de comentarii. Lichelele PSD-iste nu stiu decat acelasi lucru de mai bine de 20 de ani incoace: sa improaste cu noroi.

Tovarase Farcasanu Ionel,

Sunt un timisorean. Caruia i-a murit un alt om in brate in 1989. Care a vorbit si cantat in P-ta Operei si P-ta Universitatii in 1989. Motiv pentru care doua din cantecele pe care le-am cantat sunt pe coloana sonora a filmului DOCUMENTAR "Piata Universitatii 13-15 iunie 1990".

Sunt liberal din februarie 1990 cu o scurta intrerupere in 1999-2000. Am candidat din partea ApR condusa de Melescanu in 2000 la consiliul local.

Sunt un om care a stat trei ore la sectia speciala de votare de la Spitalul "Victor Babes" din sectorul 3 ca sa il votez pe Crin Antonescu.

Sunt un om care nu va accepta NICIODATA, si PENTRU NIMIC in lume reintoarcerea PSD aproape de putere. Cel putin nu atata vreme cat cei care se fac vinovati de moartea a mii de oameni nu sunt pedespsiti. Pentru aceasta sunt dispus sa sacrific orice, inclusiv anii de viata ramasi, atat cat imi sunt dati.

Sunt un om care nu vrea nimic pentru el personal, ci o viata decenta pentru toata lumea. Nu am acceptat nici un compromis chiar daca asta mi-a ingreunat uneori viata. Toate acestea pot fi dovedite si sunt cunoscute de multi oameni. Foarte multi.

Sunt un om a carui experienta de viata spune ca cei care voteaza PSD sunt de doua mari categorii: 1. Oamenii care au interese personale. 2. Prostii.

Sunt un om care a iubit, care a gresit, care a pacatuit, care a iertat si care a cerut iertare. Sunt un om normal, ca multi altii care trec pe langa tine pe strada. Sunt un om.

Tu cine esti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: