site stats

duminică, 27 decembrie 2009

FARA JUMATATI DE MASURA

Intodeauna mi-au placut vorbele de duh... Pentru ca in general ele sunt izvorate dintr-o realitate care desi ne inconjoara trece de cele mai multe ori neobservata... Asa si cu zicala:

IN ROMANIA NIVELUL DE INTELIGENTA ESTE O CONSTANTA. INSA POPULATIA ESTE IN CRESTERE.


Exemple sunt multe... Ultimul ar fi tupeul manelistului micut si ignorant care scapa perla: "Daca vrei cultura du-te la Ateneu"... Adica el nu vrea... Dobitocul... In schimb ar vrea sa-mi dea lectii usturatoare de viata... Si sa imi impartaseasca din adanca sa gandire filozofica...

Alt specimen in care musteste inteligenta crede ca daca esti anti-ceva esti musai pro-altceva. Probabil ca pentru natarai nu exista niciodata mai mult de doua solutii. Dumnezeule mare. Sunt ireali. Nu pot crede ca exista asa ceva in 2010. Chiar daca sunt in Romania. Si totusi ei exista!

Prostia nu moare. Niciodata. Dar fenomenul poate fi franat si mentinut in procente normale. Prin corespunzatorul rol al educatiei sanatoase ce incepe acasa, timp de sapte ani. Noi romanii in schimb am ales sa ingrijim prostia in pepiniere, pe principiul "daca e al meu e destept"...

Uite asa, ne mangaiem pe crestet odraslele, nu le contrazicem niciodata, ba inca ne dam peste cap ca sa le implinim dorintele... Acu trebuie sa le slavim inapoierea educationala pe sticla! Vrea retardu` manea? Nici o problema. Hai sa-i dam. Sa facem rating...

In timp ce Europa se chinuie sa scape de tigani, acasa noi romanii ne dam din calea lor... Sa nu care cumva sa le jignim simtamintele... Si ei acu` se dau vedete si staruri. Am ajuns de rasul curcilor. Suntem facuti tigani in toata Europa. Si noua ne place! Al dracului de tare! Ca d-aia nu zicem nimic, si acceptam...

Apoi, mai baieti eu zic cam asa: tiganii trebuie sa stie ca sunt tigani. Manelistii trebuie sa stie ca sunt doar niste retarzi de rahat. Curvele trebuie sa stie ca sunt curve. Prostii trebuie sa stie ca sunt prosti. Si fiecare trebuie sa stea pe scara sociala exact acolo unde merita... Acu e cam pe dos si noi nu facem nimic...


Avem un viitor nemaipomenit... E singura conluzie posibila. Exact ca in bancul cu Bula. Cand l-a intrebat profersoara cum vede el viitorul Romaniei, ilustrul roman Bula a raspuns: Doamna profesoara... Eu il vad ca pe un avion. Care se inalta... Se inalta... Se inalta... Pana nu se mai vede!

Un comentariu:

  1. prosti, da' multi...prostimea vrea manele si pungi cu scurmaci?...psd ofera...contra vot si indobitocire totala...dar multi sunt dobitoci si fara interventia psd...timp de 45 de ani ne-au fost distruse valorile noastre traditionale...mai dureaza 45 de ani pana ne reintoarcem la ele...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: