site stats

luni, 7 decembrie 2009

ANII BRUCANIENI S-AU DUS

Tot nu ma pot relaxa.
Atat puternic a lovit masina de aruncat fum PSD.
Ne-a pus in ceata.
Incepusem sa am indoieli serioase.
Aseara pe la ora noua.
Incepusem sa ma indoiesc.
PSD jubila.
Ostentativ.
Nu am incredere in PSD.
Niciodata.
Stiu ca intotdeauna au un plan de rezerva.
De aceea nici macar acum nu sunt linistit.
Nici o declaratie din partea celor doi candidati.
Doar vocile PSD zbiara "frauda!"
Este si asta un plan.
Nu ma pot minti.
Nu ma pot relaxa.
Daca este sa spui ceva despre PSD.
Poti spune doua lucruri.
Nu au mama, nu au tata.
Sunt foarte bine organizati.
Dar aroganta lor.
I-a dus in penibil.
Si astazi.
Risca sa cada in ridicol.
Acum anunta ca vor contesta alegerile.
Nu ne lasa linistea.
O liniste pe care ne-ai promis-o.
Marele castigator ramanem noi.
Deocamdata.
Nu avem voie sa ne culcam pe o ureche.
Trebuie sa continuam.
Sa stam calare in carca politicienilor.
Pentru ca.
Ei ne sunt datori noua.
Nu noi lor.
Fiindca noi i-am votat.
Valabil si pentru domnul Presedinte Traian Basescu.
Zilele acestea am invatat impreuna.
Ca daca suntem uniti.
Noi, oamenii de rand.
Ne putem lua la tranta cu ei.
Oricine ar fi acest "ei".
Totusi m-am mai inselat intr-o privinta.
Cred acum ca cei 20 de ani brucanieni.
S-au incheiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: