site stats

miercuri, 16 decembrie 2009

CRIN ANTONESCU. O LICHEA OPORTUNISTA FARA CURAJ.











Am vrut ca in aceste zile sa nu mai scriu nimic. Doar sa comemoram memoria celor cazuti acum 20 de ani. Nefericire. Nu se poate. Pentru ca in vietile noastre se insinueaza un nou pericol.


Pericolul se numeste Crin Antonescu. Care se aseamana uimitor la chip si caracter cu papusa malefica din seria de filme horror "Child`s Play", Chucky. Pentru ca la inceput parea ceva frumos, iar pe masura ce trece timpul, prin actiunile sale devine din ce in ce mai hidos si malefic.

Din capul locului am sa recunosc aici ca i-am fost fan. Parea cea mai buna varianta. Am autograful lui, pe care acum il pastrez ca sa i-l var pe gat. Am facut gratuit campanie in favoarea lui. I-am acordat prezumtia de nevinovatie. Dar am ramas atent la miscarile sale. Si recunosc acum deschis ca m-am inselat in ceea ce il priveste. Si am de gand sa repar aceasta greseala. Pana nu este prea tarziu.

Nu vorbesc de faptul ca revolutia bunului-simt s-a dovedit a fi pura demagogie. A dovedit acest lucru cu prisosinta prin formulele verbale si frazele pe care le foloseste din momentul in care a intrat in cardasie cu PSD. Suspect de repede as zice eu. Gurile rele spun ca Dinu Patriciu i-ar fi facut cadou de nunta 4 milioane. De euro sau dolari. Nu stiu daca este asa. dar ar explica graba in care s-a facut casatoria.

Cert este un fapt ingrijorator: Crin "Chucky" Antonescu a devenit suspect de orientat catre PSD si distrugerea PD-L si a lui Traian Basescu. Cu orice pret. Chiar si cu pretul intrarii Romaniei in colaps.

L
ui Crin "Chucky" Antonescu ii convine sa nu intre la guvernare. Stie ca vin vremuri foarte grele pentru Romania. Iar acum este mai bine sa stai pe margine sa nu faci nimic. Si pentru ca PSD este intr-o mare incurcatura, poate sa profite mai tarziu de toata nenorocirea noastra.

Spunand exact ca el nu este vinovat pentru ca el nu a facut nimic. Ne va aburi spunand ca el ar fi putut face, dar ca nu a fost lasat. Ca un vajnic urmas al doctrinelor PSD, Chucky de Romania va latra in tot acest timp, spunand ca alegerile nu au fost corecte, desi se stie ca incepand cu ora 16 din ziua votarii (6 decembrie) PSD si media controlata de ei erau in stare de alerta maxima. Se va comporta in continuare, in acelasi spirit de dezinformare, ca un invingator.

Toate acestea le face impotriva unui presedinte care, bun sau rau, a aratat foarte clar ca este PENTRU Legea Lustratiei, care odata aprobata ar scoate din viata politica toata fosta nomenclatura si Securitate din viata politica romaneasca. Nu l-am auzit pe Crin spunand vreodata ca sustine aceasta lege. Nu l-am auzit sa atace dur PSD din punct de vedere al trecutului sau istoric. Si acum, chiar daca ar face-o, cine l-ar mai putea crede

In schimb l-am vazut pe Crin "Chucky" Antonescu alaturandu-se suspect de repede in tabara PSD, unde candidat era fiul unui fost general comunist implicat direct in evenimentele din 1989 care au dus la moartea a mii de romani. L-am vazut pe Crin zborsindu-se la un oras care este un simbol al sacrificiului pentru libertate.

L-am vazut pe acest "Chucky" mioritic punand conditii despre care stia ca nu pot fi acceptate. Am vazut si am auzit cum liderii PSD il sustin si am vazut media controlata de PSD cum ii face deja reclama. Si toate acestea sunt al dracului de suspecte in contextul in care PSD este in mare pericol. PSD se agata de Crin Antonescu cu disperare, si il priveste ca pe un salvator. Buna intrebarea asta: DE CE?

Atentie deci la Crin "Chucky" Antonescu. Omul nu este deloc ceea ce pare. Este obraznic, nesimtit, si cinic. Exact ca si patronii lui din PSD si PNL, care s-au coalizat impotriva noastra de fapt. Crin "Chucky" Antonescu apara acum ceea ce uram noi mai mult. SIGUR NU ESTE LIBERAL! El este planul B al pesedistilor. Convingerile lui sunt cu totul altele decat cele liberale. De constiinta ce sa mai vorbim...

Cine are intelepciune, sa deduca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: