site stats

miercuri, 9 decembrie 2009

GREATA

Asta este tot ce a ramas in urma luptei. Si iluzia ca ceva se va schimba in bine in perioada imediat urmatoare. Daca am invatat ceva cu adevarat in aceste zile, atunci asta ar fi aceea ca daca vrei ceva te duci si iti iei singur. Nu astepti sa ti se dea, pentru ca s-ar putea ca pe nimeni sa nu intereseze ce vrei tu.

Apele s-au mai linistit. Desi e prea multa liniste. Si eu nu cred ca s-au lasat pestisorii rosii batuti cu atata usurinta. Stiu ca mai coc un plan. Om trai si om vedea. Pana atunci imi spal greata. Traind in liniste. Luand chitara in brate. Am cam neglijat-o in ultima vreme. Ma uit la femeia pe care o iubesc. Si vad ca si ea ma iubeste. Inca. Ma minunez. Zilele acestea am fost insuportabil.

Dupa atata ingretosare vreau sa ma intorc la viata mea normala, si ma pregatesc de reafundare in anonimat. Nu doresc nimic in mod special pentru mine. Nu mai mult decat mi se cuvine, potrivit dupa masura talentului si aptitudinilor mele. Am cateva proiecte in cap, dintre care unul este legat de orasul meu natal. Doresc doar ca atunci cand merg pe strada sa nu mai vad oameni tristi. Vrea ca atunci cand ma lovesc de cineva din greseala sa ne zambim reciproc sau - de ce nu - sa radem.

Nu mai vreau sa simt niciodata ura si greata de dupa oboseala luptei. Nu mai vreau sa vad nimicnicia pusa in dregatorii inalte. Vreau ca fiecare sa primeasca ceea ce i se cuvine in urma faptuirilor sale. Vreau sa ma simt exact asa cum ar trebui sa ne simtim cu totii: mandru ca sunt roman. Incepe o noua zi... Sa vedem... Sa speram ca nu va fi nevoie...

4 comentarii:

  1. Este firesc sa te simti ingretosat si sa vrei sa revii la normalitate. Cred ca multi traim simtamintele astea acum. Se pare insa ca astia nu vor sa ne creeze si noua un cadru in care sa fim cetateni normali. Si atunci ne retragem in familie, acolo unde gasim si lucruri pentru care merita sa mergem mai departe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ete ca tiranu a invins. Cu furtisaguri, cu jmekerii, da a infrant. Ata ete. Mi-ar placea sa cred ca PSD-ul ar putea fute meciu lu basescu, dar nu cred. din pacate mi-am inceput ziua cu o mica depresie, pentru ca din nou, surprinzator, imi e greu sa fac niste predictii. Si sa merg in orb spre prapastie, mi-e cam greu. O fi basescu de vina?
    Nevermind. Oricum sunt dezamagit da niste unii, dupa cum urmeaza:
    * “diaspora” – copii lu tata, poate era ok sa nu votati; oricum efectele nu le suportati voi; eu eram pregatit sa suport cu stoicism si injuraturile de rigoare un presedinte psd – da pe voi va doare la basca; unica problema e ca voi aveti pareri despre cum tre sa traim noi
    * ardelenii; de azi sunt bucurestean si atat; am avut o vreme in care imi facea oareshce placere sa explic ca ma trag din ardeal si sa fac trimitere la morala stricta invatata de la bona nemtoaica; ei bine, hai sictir, sunt un “mitica” full time de acum incolo; nu de alta, da voi v-ati manelizat nu doar muzical, ci si politic; mai sunt cateva persoane numarabile pe degete pe care le apreciez, dar tuturor celorlalti, hai sictir
    Cui nu ii e clar, ii repet: nu sunt PSD-ist, desi as putea deveni de acum incolo, din spirit de fronda. Dar consider ca realegerea ar trebui sa fie exceptia, si consider ca basescu e de fapt un populist imputit, care poate evolua (negativ) oriunde de acum incolo. Mi-as fi dorit sa il iau la suturi pe Geoana. De fapt m-am si pregatit cu argumente. Dar nu e presedinte.
    Totusi, nu-i pot inghiti nici pe videanu, nici pe rahatul bok, nici pe blaga (un vames, si stiu prea bine ce inseamna asta), nici pe udrea si nici tot ghiolbanu de ardeal, cu pretentie ca el e dashtept numa ca e de acolo si ca manelista preferata e “printesa ardealului”.
    Nope. De azi va reneg. Oricum am facut-o implicit ori de cate ori am preferat sa ma definesc ca om, nu ca roman, deci cu atat mai putin ca ardelean. Dar azi va reneg explicit. Sper doar ca voi, cei care imi sunteti prieteni de acolo, nu va veti supara.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Stefan: esti un adevarat democrat. Numai bine si sa fii sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nicidecum nu este democrat. Pai dacă ai fi fost ai fi acceptat optiunile Ardealului ca atare. De ce nu spui nimica de oltenii si de moldovenii fideli lui Tătuca Ilici? Despre ei ce putem spune? Dar despre minerii din Valea Jiului? O să începem să-i înfierăm pe unii că-s olteni, alţii ardeleni, alţii moldoveni, etc? Sunt timişorean şi azi am avut o discuţie cu unul dintre cei mai de nădejde prieteni, moldovean, suporter PSD, sau poate doar anti-băsescian. A fost o discuţie contra-dictorie şi atîta. Nu-l voi urî pentru că a avut altă opţiune diferită de a mea. Va rămâne prietenul meu. Este absolut anormal ca, pe noi, simplii simpatizanţi, să ne învrăjbească opţiunile politice. Dar tu, Ştefane,poate că tu nu eşti un cetăţean care-ai votat, dac-ai votat, şi atâta.
    Mi-ar plăcea să ştiu mai multe despre tine pentru a putea înţelege supărarea ta pe ardeleni. Mai grav îmi pare că nu-i suporţi pe cei din diaspora, românii care au ales calea cea mai grea. Nu ştiu câţi prieteni ai şi de cîte ori ai fost pe la ei, dar vreau să-ţi spun că sunt, vorbesc de cei care ne fac cinste, indiferent de munca prestată ori clasa socială, oameni deosebiţi. De ce să-i urâm pentru c-au votat cum au votat?
    Ştefane, nu cumva, din cauza unora ca tine vă spun oamenii mitici? Cer scuze tuturor bucureştenilor pentru că am folosit acest cuvânt, inclusiv ţie, Ştefane.
    Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie?
    Dumnezeu să binecuvânteze România!
    Sărbători fericite tuturor românilor de pe mapamond! Cred că pe MIR nu avem, nu?
    Pappy, I salut you!

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: