site stats

sâmbătă, 5 decembrie 2009

NU AVEM DREPTUL


















Au trecut 20 de ani de la revolutia romana din decembrie 1989. Ani in care oamenii au sperat ca va fi mai bine. In fiecare an. In fiecare luna. In fiecare zi. In fiecare ora...


Cand au trecut 20 de ani? Nu stiu... Stiu doar ca tinerelul acela subtire si idealist s-a transformat intr-un om trecut de jumatatea vietii. Tot idealist. Am incercat sa fiu pragmatic. Doar ca nu mi se potriveste. Nu mi se potriveste nici grefarea unui stomac de tabla si nici a unei inimi de piatra.... Fiinta mea, pana la nivel molecular, a respins orice transplant de gen...

Timp de 20 de ani am asteptat sa vad ca oamenii devin mai intelepti. Si acum noi suntem coada Europei. Timp de 20 de ani am sperat ca vulgara si scarboasa grimasa de pe fata lui Ion Iliescu si a mizerabililor criminali ce se ascund FSN-FDSN-PSDR-PSD va dispare intr-o zi... Si iata ca spectrul MORTII ROSII ranjeste din nou la geamurile noastre...

Vad oamenii mergand ingandurati si ingrijorati pe strada. De 20 de ani. Toate fetele din jurul meu au colturile gurii lasate in jos, semnul existentei apasate in care traiesc... Atata de multi... Aud si vad oameni, putini este adevarat, care si astazi incearca sa justifice, ca si acum 20 de ani, existenta PSD si a crimelor ce se ascund in spatele sau...

O mana de oameni ne-a pus pus talpa pe piept. Sunt aceia care l-au inlaturat pe Ceausescu de la putere. Si ne tin la pamant. De 20 de ani. Nu au slabit deloc stransoarea. Dar acum se pare ca li s-a ispravit tarlaua... Si incepand de maine isi vor primi masura a ceea ce au facut. In sfarsit.

Pare ca 60% din populatia de la orase va vota anti-PSD. Multi vor vota Basescu. Dar si mai multi anti-PSD. Mi-ar place ca scorul sa fie zdrobitor. Mi-ar place sa ii aruncam, o data pentru totdeauna la groapa de gunoi a istoriei. Pentru ca asta merita.

NU AVEM DREPTUL SA VOTAM PSD. Pentru ca ei ne-au furat 20 de ani din viata, instaland un sistem mai corupt ca oricand... Un sistem care nu ne lasa nici sa traim, nici sa murim, tinandu-ne mereu sub ingrijorarea pentru ziua de maine.

NU AVEM DREPTUL SA VOTAM PSD. Pentru ca acolo se afla marii vinovati din cauza carora ne-au murit frati, surori, copii, parinti, rude, prieteni... Cimitirele sunt pline de mormintele lor. Au fost denumiti eroi. In schimb noi cei care am rams in viata si nu le-am dat dreptatea suntem ce? Oare nu cumva termenul corect este LASI?

NU AVEM DREPTUL SA VOTAM PSD. Pentru ca si in ziua de astazi corupe. Doar asa poate exista. Schimonoseste inimi, amageste cu lucrurile care se vad dar sunt trecatoare, insinuandu-se in vietile oamenilor mai saraci cu duhul sau a celor pentru care doar masina si contul in banca sunt ceea ce conteaza.

NU AVEM DREPTUL SA VOTAM PSD. Avem toate motivele din lume. Stim la ce sa ne asteptam de la ei. Tatal lui Geoana a fost general comunist. Ne-au batut si ne-au asmutit unii impotriva celorlalti in 1990. De trei ori. " Noi muncim, noi nu gandim!"... Asa scandau minerii in 1990. Nu dati vina pe ei. Dati vina pe aceia care i-au asmutit impotriva unor oameni care vroiau un lucru simplu: fara comunisti, si fara Iliescu. PSD ne-a dat atunci democratie. Peste ochi!

NU AVEM DREPTUL SA VOTAM PSD
. Sunt atatea motive in jurul nostru. Nu departe de noi, si tot intr-un spatiu al limbii romane, ne poate da o idee de ceea ce pot face fostii comunisti, chiar si dupa 20 de ani. Cand spun ca nu avem voie sa votam PSD nu ma refer doar la ziua de maine. Nu. Nu avem dreptul sa alegem PSD NICIODATA. Acesti oameni trebuie marginalizati, izolati. Unii dintre ei trebuie sa infunde puscaria. Ce spun eu... Ocnele trebuie sa le infunde...

Maine nu votez Geoana. NU AM DREPTUL. Si nici voi nu aveti. Stiti cu totii de ce... Fiecare stie cat de greu i-a fost in acesti ultimi 20 de ani. Fiecare stie ce compromisuri gretoase a trebuit sa faca doar pentru a apuca sa traiasca la limita decentei. Nu vrem sa ne intoarcem inapoi la ceea ce a fost. Trebuie sa starpim aceasta himera. Odata pentru totdeauna. Maine. Si asa, toti acesti ani care au trecut, vor deveni doar niste amintiri urate.

ADIO MIRCEA GEOANA. ADIO ION ILIESCU. ADIO PSD.
ADIO VIS URAT!

SPER SA PUTREZITI IN IAD
!

3 comentarii:

  1. Mi-ar placea, nu ""mi-ar place"
    In rest, tot e corect si adevarat, maine tot cu Basescu votez, ca si acum 5 ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu dar pare ca si varianta mea este corecta... Dara daca imi explici de ce sunt dispus sa primesc sapuneala...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, sunt perfect de acord cu tine! Sper sa fie totul bine dupa incheierea numararii voturilor. Doamne ajuta! Nu trebuie sa ne lasam vanduti "la bucata". Daca s-ar intampla asa, ar insemna ca cei ce au murit pentru tara asta au facut-o in zadar....

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: