site stats

vineri, 18 decembrie 2009

SA-TI BAGI PICIOARELE IN ZE-LIST

Nu stiam ce e ala ZE-LIST si ca sa fiu sincer nici nu m-a interesat vreodata. Pana cand un prieten nu mi-a spus de existenta lui. Pentru ca sunt competitiv din fire si imi place sa cuantific orice m-am bagat si eu.

Nu as fi scris niciodata acest articol daca nu as fi postat pe doua bloguri simultan aceleasi articole si cam in acelasi timp. Unul este blogul personal. celalalt este blogul pe care scriu impreuna cu inca 4-5 colegi de blogareala.

Desigur ca m-am bucurat foarte tare sa vad cum blogul nostru comun a ajuns pe pozitii alcatuite din trei cifre. Si cand, in campanie electorala a inceput sa ia avant si blogul personal chiar am fost incantat.

Problema a aparut acum doua saptamani, cand numarul de accesari la blogul personal a inceput sa-l depaseasca pe cel al accesarilor de la blogul comun. Chiar semnificativ. Aproape dublu uneori. Deigur ca am asteptat cu nerabdare sa vad pozitionarea pe ZE-LIST si... SURPRISE!!!

Eu cazusem 4000 de pozitii timp in care celalalt blog pe care scriam a urcat vreo cateva zeci de pozitii. WTF?!! Initial, intr-un acces paranoic am avut tendinta sa fac legatura cu o amenintare nevoalata in legatura cu ZE-LIST facuta mie pe Facebook de catre o suportera isterica a PSD, care mi-a si explicat clar ca nu stiu eu cine este ea...

In saptamana care a urmat (adica saptamana trecuta) situatia accesarilor a ramas aceeasi... De data aceasta am urcat cu... 1000 de locuri iar blogul celalalt a coborat cu 80. Grosso modo. Imi place competitia, chiar daca nu pentru aceasta scriu. Pentru ca sa devii mai bun trebuie sa te intreci cu cei mai buni ca tine.

Imi plac regulile clare. Surpriza. Nu am gasit nici una. Ba inca am mai remarcat ceva ciudat. De luni bune, chiar de aproape un an incoace, situatia din varful topului se schimba intre doua bloguri. Si asta este o improbabilitate statistica.

Am cautat raspunsuri. Cred in metoda verificarii incrucisate. Am verificat deci. Nimic. Oricum abordez problema ceva nu imi iese la socoteala. Asa ca renunt sa mai inteleg ZE-LIST-ul lor... Treaba romaneasca. Si ca orice treaba romaneasca, nici ZE-LIST nu are logica. Deci se integreaza in peisaj. Adica NU ESTE CREDIBIL. Imi bag picioarele in ZE-LIST. Eu voi continua sa scriu. Cui ii place stie ce trebuie sa tasteze...

V-am pupat! Ne intalnim pe blogosfera nezelistificata!

Un comentariu:

  1. Acelaşi anonim deloc întâmplător
    îţi voi spune când vom sta de vorba la ce mă refer

    pareto: 80:20

    bucura-te ca eşti la 20% căci repreZintĂ (nu zelista) 80% din volumul kalitativ

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: